Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3116
Sitter ute på byen etter en del øl og kom inn på temaet gammel is. Vi leiter etter Donald duck is som satt på en pinne som man kunne snurre rundt på. Noen som klarer å finne bilde av den lettere enn jeg klarer det ibdaf. Hadde vært kult! Takker på forhånd.

Slett dette om det bare er fyllesyrr, men vi prøver og hadde vært kult )
husker ikke noe man kunne snurre rundt på bortsett fra denne?


sorry viste ikke at bilde skulle bli gigantisk
Sist endret av eraser; 8. juli 2018 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sikker på at det er is da, og ikke kjærlighet på pinne?
Tenker du på Donald isen nederst her?


Ellers mener jeg å ha et slags minne om en saftis som fantes en gang i tiden formet som en stor kule som satt på en pinne med et gir. Det fulgte med en tannstang av plast du kunne føre inn i et spor og dra slik at det vrei giret, og dermed isen. Men vet ikke om dette var en is jeg i det hele tatt kjøpte i norge, og jeg kan heller ikke huske om den hadde noe Donald relasjon.
Sitat av Ad_hoc Vis innlegg
Tenker du på Donald isen nederst her?


Ellers mener jeg å ha et slags minne om en saftis som fantes en gang i tiden formet som en stor kule som satt på en pinne med et gir. Det fulgte med en tannstang av plast du kunne føre inn i et spor og dra slik at det vrei giret, og dermed isen. Men vet ikke om dette var en is jeg i det hele tatt kjøpte i norge, og jeg kan heller ikke huske om den hadde noe Donald relasjon.
Vis hele sitatet...
Tenker på den isen på pinne med gir ja. Var omtrent like stor som en appelsin med blå pinne. Husker hodet var formet som donald duck, dette husket han andre også. Har sett gjennom flere av plakatene fra på Hennig og Diplom, men finner den ikke.