Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1893
Hei! Skal begynne å studere til høsten og vil ha en ny data. Har allerede den typiske videregående pc'en, men den har sett bedre dager. Ønsker meg en data som er god å bruke som student(?). Trenger å ha helt greit med plass, da jeg har tar mye bilder i tillegg. Tenker rundt 5000 kr. Er virkelig helt noob på dette så gjerne kom med forslag!
Til 5000 hadde jeg sett på en pent brukt Lenovo X1 Carbon på Finn. Da får du evigvarende kvalitet og kurant maskinvare.
Er det jeg har nå! Men den er sliten og treg, derfor jeg trenger ny. Så på Acer Swift 3, er det noe å gå for?
lenovo x1 carbon virken som en relativt kraftig masking, hvilken generasjon er det du har. Hvis den er treig kan det godt hende det bare er pga stappfull hardisk og mange oppstartsprogrammer. Ville prøvd å reinstallere windows før du bestemmer deg for å kjøpe ny pc. Siden du ikke har skrevet noe om linjen din regner jeg med at du bare skal bruke office pakken o.l, isåfall trenger du ikke en spesielt kraftig pc.
Sist endret av anon7618; 13. juni 2018 kl. 00:28.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Lenovo X1 Carbon finnes det en 6. generasjon av

Specs på din? Når merker du at den er sliten og treg?