Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3221
Hei, har vurdert å bytte ut den så og si oppbrukte 3g'n min en stund nå. kom til å tenke på ebay. jeg kikket litt rundt, finner endel auksjoner på unlocka 4 og 4s hvor de går ned i 1-2000. toll blir jo tillegg, men det blir fortsatt billig.

Det jeg lurer på er om det vil være noe annet å tenke på en at programvaren er på engelsk?(er det evt. mulig å få den norsk?)

Kan jeg bare flytte over simkortet om den er unlocka?

Mvh


EDIT: er klar over at garanti er utelukket
Sist endret av ohsnap; 21. mai 2012 kl. 01:54.
Ta deg en tur til Oslo istede, der får du kjøpt Jail-breaka iphone 4s for 1500kr per stk.
(på grønland)
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Ta deg en tur til Oslo istede, der får du kjøpt Jail-breaka iphone 4s for 1500kr per stk.
(på grønland)
Vis hele sitatet...
Høres ut som det er en ne*er som skal tjene penger? ;p
Det tar 2 sek og skifte språk
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av eXytucez Vis innlegg
Høres ut som det er en ne*er som skal tjene penger? ;p
Vis hele sitatet...
tyvgods :P
ohsnap's Avatar
Trådstarter
saint123: det å reise over halve landet for å kjøpe tyvgods som kan spores vil jeg ikke si er bedre enn å bestille seg en smarttelefon via ebay.

cookiesRGood: ok takk

Noen som vet noe om dette med simkortet da, er det bare plug 'n play?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Noen som vet noe om dette med simkortet da, er det bare plug 'n play?
Vis hele sitatet...
Hvis den er unlocket, så ja.
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Ok, takker for svar
lefsespiser
lefze's Avatar
Pass også på at du kjøper GSM-versjonen og ikke CDMA som jeg tror er vanlig i USA (CDMA brukes ikke i norge)
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Sitat av lefze Vis innlegg
Pass også på at du kjøper GSM-versjonen og ikke CDMA som jeg tror er vanlig i USA (CDMA brukes ikke i norge)
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Det var noe slikt jeg fryktet!
på heltid
iSkurk's Avatar
Flere bekjente og bekjenter av venner der igjen, har bare fått iPhone esken, uten noe innhold i
ohsnap's Avatar
Trådstarter
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Flere bekjente og bekjenter av venner der igjen, har bare fått iPhone esken, uten noe innhold i
Vis hele sitatet...
Hehe, såppas... må vel passe på hvor feedback score'n til selgern da
Sist endret av ohsnap; 21. mai 2012 kl. 15:28.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg vurderer å kjøpe en iphone på ebay, under auksjonen står følgende:

http://gratisupload.dk/vis_billede/706070

http://gratisupload.dk/vis/706070

Fikk ikke med på linken, men står unlocket.... Da kan den brukes i norge ikke sant?
Sist endret av Susie; 8. januar 2014 kl. 21:50.
Kjøp bruk på finn? 4s er mulig å få for 2000-2500,- (ca ebay prisen ink toll og moms). Prisen varier på hvor "fin" tlf du vil ha. Mitt råd er å kjøpe en du får billig med knust bakdeksel også bytte dette selv for 99,- (2 skruer, max 2 min å fixe)
Sist endret av Hager; 8. januar 2014 kl. 22:38.
Sitat av Hager Vis innlegg
Kjøp bruk på finn? 4s er mulig å få for 2000-2500,- (ca ebay prisen ink toll og moms). Prisen varier på hvor "fin" tlf du vil ha. Mitt råd er å kjøpe en du får billig med knust bakdeksel også bytte dette selv for 99,- (2 skruer, max 2 min å fixe)
Vis hele sitatet...
Ja vet men var ikke svar på spm mitt
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Ta deg en tur til Oslo istede, der får du kjøpt Jail-breaka iphone 4s for 1500kr per stk.
(på grønland)
Vis hele sitatet...
Ja, vær med å støtte pakket som rundstjeler i Oslo. Man er faktisk like lavmål som dem om man bevisst handler tyvgods.