Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1448
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Hei, lurer på om noen som har erfaring med denne? http://www.biltema.no/no/Kontor---Te...or-Xbox-24524/

Har hørt at den skal være dårlig, men har ikke fått noen grunner på hvorfor, så lurer på om noen vet noe?
Kan si det at det er veldig tynn plastikk og de tåler ikke så mye, har bare prøvd en gang. Anbefaler heller og legge litt mer penger inn å kjøpe en ordentlig en!
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Det er jo en XboX kontroll, ikke en XboX 360 kontroll?
Som ''echuz'' sier.. Dette er ingen kontroll til xbox 360. Dette er til den gamle xboxen

Kjøp en ekte du. Da får du en som funker!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du får original trådløs håndkontroll til xbox 360 på komplett for 229,- kr i dette øyeblikk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338445

Men hvis du trenger en nuh, så kan du stikke innom clas ohlson å kjøpe en for 400
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du får original trådløs håndkontroll til xbox 360 på komplett for 229,- kr i dette øyeblikk: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338445

Men hvis du trenger en nuh, så kan du stikke innom clas ohlson å kjøpe en for 400
Vis hele sitatet...
370,- inkludert frakt.... avhenger selvfølgelig av hvor du vil hente den og hvordan du vil betale, men uansett...
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
370,- inkludert frakt.... avhenger selvfølgelig av hvor du vil hente den og hvordan du vil betale, men uansett...
Vis hele sitatet...
Herregud. Noe så meningsløst å presisere at det blir dyrt hvis du velger elendige frakt metoder og postoppkrav.

Dealexteme har flere billige kontrollere til Xbox 360 her. Noen er t.o.m. genuine. Tar 2-3 uker før pakken kommer til Norge.
Sist endret av Brassman; 6. januar 2012 kl. 17:07.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
370,- inkludert frakt.... avhenger selvfølgelig av hvor du vil hente den og hvordan du vil betale, men uansett...
Vis hele sitatet...
Komplett er ekstremt dyre på frakt. For en TV skulle de ha 400kr for å sende opp til Finnmark. Netonnet skulle ha 100kr for samme tv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Har hørt at det er en liten delay i de trådløse kontrollerene, er dette veldig merkbart?

Skal sies at jeg merker veldig fort delays og sånt
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Har hørt at det er en liten delay i de trådløse kontrollerene, er dette veldig merkbart?

Skal sies at jeg merker veldig fort delays og sånt
Vis hele sitatet...
Har ikke merket noen form for delay på de trådløse fra Microsoft. Bruker den på pcen og xboxen
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Har hørt at det er en liten delay i de trådløse kontrollerene, er dette veldig merkbart?

Skal sies at jeg merker veldig fort delays og sånt
Vis hele sitatet...
Merker ikke noe delay.
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Trådstarter
Sitat av lroedal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Virker nesten for godt til å være sant?

166kr og gratis frakt!

Takk skal du ha! Kake til deg:
Sitat av ohsnap Vis innlegg
Vis hele sitatet...
er man heldig kommer kontrolleren innen vinterferien
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
er man heldig kommer kontrolleren innen vinterferien
Vis hele sitatet...
Og kjøper man fra ebay har man det på to uker =)
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
er man heldig kommer kontrolleren innen vinterferien
Vis hele sitatet...
ehehe true dat!

Men kvaliteten på kontrollene de har der er upåklagelig mtp prisen tho
Sitat av v1ruZ Vis innlegg
Virker nesten for godt til å være sant?

166kr og gratis frakt!

Takk skal du ha! Kake til deg:
Vis hele sitatet...
Har bestilt derfra før, litt billigere enn genuint på Dealextreme, og du VET at de er genuine. Tar litt tid før varen kommer (2-3 uker), men det er etter min mening verdt det! De har hatt tilbud på kontrollere tidligere også, jeg betalte 175,- for en trådløs originalkontroll når jeg skaffet en ekstra!