Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 843
Har en gammel sony ericson, men ingen simkort å bruke i det..
Vil gjerne komme inn på telefonen for å se på gamle bilder som er lagra på telefonen, men hvordan?!

Kommer meg inn på minnekortet uten stress, men er telefonbildene jeg er intr. i akkurat nå!
Sett i et random simkort (så lenge den ikke er låst).

Ellers, ingen mulighet som jeg er bekjent.
Feeeean, telefonen er låst til netcom, og jeg var jo _selvfølgelig_ rask som faen med å knekke simkortet i det jeg skiftet over til telenor for x-antall år tilbake!:s
Ring til Netcom å få utlevert unlock kode. Burde ikke være noe problem hvis dette er en telefon du kjøpte for "x-antall år tilbake!:s"
siden det er en eldgammal tlf kan du bare sjekke netcom.no for låsekoder, eller ringe deltaservice på 98222090 (er uansett det netcom ber deg om å gjøre eller setter deg over til dersom de ikke finner koden på netcom.no)
her lukter det sjelt mobil =p

Men, prøv det som moridin skrev du!
de gir ut gratis låsekoder på www.netcom.no
Funka som juling detta :-D
Takker, bukker, nikker å neier ^^,
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Er det mulig å lage et slags "dummy" simkort, som bare lar deg komme inn på telefonen, men ikke er knyttet til noe abbonement? Har en gammel telefon jeg har lyst til å bruke til som fjernkontroll for pcen via bluetooth.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Etter litt googling er problemstillingen annerledes. Jeg har funnet ut at det går an, men lurer på hvor det går an å kjøpe et slikt? Ser at det fulgte med et til N-Gage QD, noen her som har(hatt) denne telefonen og vil selge sitt kort?