Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1196
Hei, jeg lurte på om det var et sted hvor jeg kan kjøpe den nye sesongen av Breaking Bad med en gang den kommer ut?
For Itunes kan man ikke kjøpe tv serier i Norge og den kommer nok hit om 1 år eller noe sånt...
Vet om Piratebay og sånt men vil helst ha den i HD pluss at serien fortjener pengene mine

Noen som vet/hvor ser alle andre den?
Itunes har vel ikke begynt salget på sesong 5 allerede?
Parkettetterligning
Play.com og amason.com er 2 nettbutikker som selger mye serier blandt annet. Tror du skal finne den der når den kommer ut.
Rambit's Avatar
Trådstarter
41 0
Da prøver jeg på Play og Amazon, og man kan kjøpe Breaking Bad Season 5 for ca 29 dollar
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Eventuellt kam du skaffe seg en amerikansk iTunes-konto (du finner plenty oppskrifter på Google) og kjøpe den. På den måten får du en rykende fersk episode levert i "inboxen" hver uke!;-)
De liker ikke piracy, men de lar oss faen meg ikke se ny serier samtidig som USA..
Støtter Amazon! Breaking bad er serr den beste serien ever! Utrolig hvor mye personene forandrer seg, spesielt Walt, det er troverdig og jeg digger det! Anbefaler alle å sjekke ut denne serien, selv om du ikke liker drugs.
Utrolig at de klarer å dra den enda lenger. Digger serien og hvordan de har fått til en 5 sesong fra et konsept som så ut til å dø bort etter de første to