Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 761
Ja, nå er det ikke mange måneder igjen til neste Bourne filmen kommer. Gleder du deg? Burde de stoppet etter den tredje filmen? Hva mener dere?
Utenom de tre første er det visst 7 bøker til - jeg digger Bourne-serien, men frykter at dette betyr sju filmer til...

Jeremy Renner er en dyktig skuespiller - spent på hvordan han vil klare denne rollen.

Forøvrig, trailer til Bourne Legacy her for de som ikke har sett.
Tror filmen vil bli bra jeg, men hadde ønsket at de fortalte videre på de med Matt Damon.
Hadde vært stilig å se om han reiser hjem om hva som venter han der... Too bad han ikke ville mer
problemet mitt er at bøkene skiller seg allerede en del fra filmene, og hvordan de skal fortsette blir spennende å se. Syntes også egentlig at du kunne avsluttet, de hadde en fantastisk! trillogi, men uten Matt Daemon er det kun en ekstra film for å skive penger ut av navnet... :/
This ends now.

Damon er Bourne. En fantastisk action-triologi med helt ville biljaktscener. Kommer ikke til å se Bourne Legacy med det første.
Sist endret av Tawon; 3. juli 2012 kl. 21:06.
Zarbon's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Damon er Bourne.
Vis hele sitatet...
Er da ingen som har sagt noe annet heller? Renner spiller en helt annen karakter - han erstatter ikke Damon som Jason.
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Er da ingen som har sagt noe annet heller? Renner spiller en helt annen karakter - han erstatter ikke Damon som Jason.
Vis hele sitatet...
Tenkte på Bourne, som i filmserien. Man lager ikke en ny Bond-film med agent Clara John Lucas i hovedrollen, om du skjønner.