Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2475
hey, jeg har røyket en god del i det siste, både brunt og heftige grønt, jeg gikk akkurat hjem fra skolen og jeg bår nordpå så er jo såpass kaldt ute at man må ha skikkelig jakke, og på distansen jeg må gå så er det uungåelig og ikke bli litt fuktig under armene, når jeg tok av meg jakke og satte meg ned, så synes jeg at det luktet canabis på rommet mitt, til min store forundring så var det vist svetten min..

det jeg lurer på er om det er canabis jeg lukter, siden jeg har hørt at man skal svette mye for og få det ut av systemet..
Du er ikke alene, jeg syntes alltid når jeg svetter litt så lukter det herlig cannabis. Har aldri funnet ut hvorfor enda. Men har prata en del med kompiser, og noen føler det samme, og andre ikke i det hele tatt.
er det THC i dette, eller er klærne mine safe liksom :?
skal nevnes at jeg har røyket i 2 uker hver dag..
Sist endret av faceplants; 9. november 2011 kl. 11:30.
Det tør jeg ikke svare deg på, om du svetter ut THC.
Men så lenge du vasker klærne dine, og tar på deg nye vær dag skal det en del til for og spore THC til klærne dine.
har jo røyke klær :P så det er egenglig ikke noe stress, er ganske forsiktig egentlig
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av faceplants Vis innlegg
er det THC i dette, eller er klærne mine safe liksom :?
Vis hele sitatet...
det ble akkuratt LITT mer fristende å røyke sokkene mine
har aldri merket dette før, men en kompis av meg som røyker litt mer en meg sier han opplever dette stadig vekk
eller kanskje dra på gymmen og svette skikkelig og lage noe svette brownies :P
Minner meg om Kush is my Cologne, løst oversatt til "cannabis er min herreparfyme"

Jeg lukter generelt sett det kroppen måtte ønske å svette ut, om det er mye hasj i omløp om dagene så lukter det litt av meg selv om jeg ikke røyker etter jeg har dusjet, så lenge kroppen får startet i gang svettingen etter jeg har dusjet, da. Om jeg spiser kyllingskinke så svetter jeg også den odøren og den er særdeles værre, så jeg håper ikke du klager!
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Opplevde dette ofte før etter lengre treningsøkter, har aldri vært helt sikker på om det bare er meg selv som har lukta det eller om andre rundt meg faktisk også kjenner den sterke aromaen av sticky green stigende gjennom gymlokalet i det jeg passerer for å blacke ut på tjukkasen.

Noen som vet svaret på dette med sikkerhet?
Spurte en kompis om han kunne lukte etter en gang, men han slet jo med samme problemet selv så kom jo ikke noe godt utav det forsøket..
har skjedd med meg også, også lenge etter jeg har slutta å røyke. asså flere måneder! )
nå var det tydeligvis noe purple haze jeg hadde røkt i det siste, så tror at det er derfor det luktet så sterkt :P
Dette kan høres litt nasty ut, men har du fått noen til og lukte på det?
sånn at du vet det ikke bare er nesene/hjernene deres som er rare :P
Cannabis har en nydelig duft jeg gjerne ville brukt om den lansertes i parfymedåser.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av TobNor Vis innlegg
Dette kan høres litt nasty ut, men har du fått noen til og lukte på det?
sånn at du vet det ikke bare er nesene/hjernene deres som er rare :P
Vis hele sitatet...
Ja, men personen som gjorde det var selv svett etter trening så han kjente bare sin egen duft.
Var liksom ikke så keen på å spørre hvem som helst om de kunne lukte på meg for å bekrefte om jeg lukta buds eller ikke.