Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1969
Hallo.

Jeg lurte på om det var noen tips, og veiledning rundt hvor man får tak i gratise, og brukbare keyloggers, fra internett, som funker godt, og som er vanskelig å oppdage. Feks et som sender en fil, men hvor keyloggeren er med. Noen tips?

Og.. om jeg vil hacke en bruker på et spill, hva er enkleste måten å gjøre det på? Er det via keyloggers?
Sitat av SmashDown Vis innlegg
Hallo.

Jeg lurte på om det var noen tips, og veiledning rundt hvor man får tak i gratise, og brukbare keyloggers, fra internett, som funker godt, og som er vanskelig å oppdage. Feks et som sender en fil, men hvor keyloggeren er med. Noen tips?

Og.. om jeg vil hacke en bruker på et spill, hva er enkleste måten å gjøre det på? Er det via keyloggers?
Vis hele sitatet...
Det enkleste er social engineering. Det skal noe til å få folk til å kjøpe en keylogger frivillig i kombinasjon med at personen ikke har antivirus eller annen programvare som reagerer på en trojan i 2011.
Trådstarter
6 0
Noen tips til social engineerig?
Sitat av SmashDown Vis innlegg
Noen tips til social engineerig?
Vis hele sitatet...
Det må jo du vite. Regner med du vet mer om personen du har tenkt å "hacke" enn det vi gjør.

Er han dum nok til å gå på at du ringer fra avast og vil hjelpe han til å fjerne et virus?
Sitat av SmashDown Vis innlegg
Noen tips til social engineerig?
Vis hele sitatet...
Sjekk Hack Forums. Der finner du en del info om hacking, social engineering og lignende.
Du får ikke en keylogger som er undetectet som er free! Hvis du legger av 200kr så har du en keylogger som fungerer fjell!
Gjør som han her over meg sier, sjekk litt ut på hackforums. Mange kunnskapsrike folk der ( og masse script kidz )
Trådstarter
6 0
Okei, takk folkens.

Men er det noen annen mulighet enn keyloggers, for å klare å hacke noen? Altså, som kan være gratis, men hvor man må lese seg opp litt? For det er jeg villig til å gjøre..
keylogger er ikke for og "hacke" noen, den logger tastetrykkene på pcn den er installert på bare. du får keyloggere du kan sende til folk slik at du får passord osv på mail. men tviler på at du finner en gratis en som ikke blir oppdaget av brannmuren. prøv med en rat i stede.

http://www.hackforums.net FTW
Trådstarter
6 0
okei, dere trenger ikke svare på disse spørsmålene mine, som dere sikkert får anfall av, men hva er en rat?
Sitat av SmashDown Vis innlegg
okei, dere trenger ikke svare på disse spørsmålene mine, som dere sikkert får anfall av, men hva er en rat?
Vis hele sitatet...
rat er en trojan, ett virus du kan sende til persjoner slik at du kan "styre pcn dems" veldig enkelt og sette opp. men ikke like enkelt og finne en som ikke blir oppdaget av brannmuren
Trådstarter
6 0
Har du noen link til sikker og enkel rat?
Darkmoon rat.

Ble det sagt tidligere i tråden... Google?
Om du nå skal prøve å få en fyr til å kjøre RAT'en din så du kan stjele steam accounten hans, pass på at du får kryptert den skikkelig, sånn at virusprogrammet hans ikke plukker den opp. Massevis av folk tilbyr gratis crypting på HF
Trådstarter
6 0
Kan noen gi meg link til hvor man kan laste ned Darkmoon Rat?

Finner bare drit.
Har du sjekka ut hackforums som alle andre sier her? Da slepper du og bare finne dritt
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=152494 Øverste linken på google..

Hva er det du egentlig googler? Det er da ikke så vanskelig!
Sitat av connubialis Vis innlegg
Det enkleste er social engineering. Det skal noe til å få folk til å kjøpe en keylogger frivillig i kombinasjon med at personen ikke har antivirus eller annen programvare som reagerer på en trojan i 2011.
Vis hele sitatet...
IMO er det mye enklere å binde en keylogger til noe personen kanskje har en viss interesse av, kanskje et klassebilde om dere går i samme klasse osv. Eller rett og slett et spill eller nyttig program!
Og som noen nevnte over her, sleng i en hundrelapp eller to, så får du en keylogger som mest sannsynelig ikke blir oppdaget og funker som bare det!

Og ja, en RAT er en trojaner som gir deg et overblikk, eller en viss styring over dataen. Kommer jo helt ann på RAT du bruker. RAT står forresten for Remote-Administration-Tool, om du forstod mer av det. Lykke til!