Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1670
noen her som vet om man kan få perm til å være sammen med familie ect litt hvis man har vært lenge i varetekt?
nope det får man ikke
Nei varetekt brukes som regel for å sikre beviser osv og hindre deg i å forkludre de. Så å gå deg perm da er jo litt mot sin hensikt
Kun fremstilling med politiet som er mulig da ja.
Sitat av Ex-con Vis innlegg
Kun fremstilling med politiet som er mulig da ja.
Vis hele sitatet...
men ikke for samvær med familie
Sitat av skukketrure Vis innlegg
men ikke for samvær med familie
Vis hele sitatet...
Man skal aldri si aldri... Kommer an på en haug av forskjellige ting, noen har kanskje den enkeltes etterforsker sin sympati og får det innvilget, mens andre har yngre brødre i familien som krever litt ekstra oppmerksomhet. Og det er vel det mest utbredte middelet for å kosepjatte med informanter...

Sett det skje mange ganger jeg. En etterforsker som varetektsfengslet meg lot min mor få besøke meg under "avhør"... Og det var på min mor sin oppfordring, så her er det mange muligheter for ett lite avbrekk i varetekten. Men du skal dog ikke ta det for gitt.
4 mnd etter rettskraftig dom kan man søke perm,sjansen for at du skulle få dette i en varetektsperiode er lik null,med mindre det er fødsel,dødsfall etc

Men da er det nok ikke perm men fremstilling
takk for alle svar