Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1769
http://www.dagbladet.no/2011/02/15/n...ling/15441981/


Den så veldig professional ut, og da begynner jeg å lure, går all narkotrafikken under sjøen nå til dags, eller bare de mest etablerte.


Fikk lyst på en selv, kjekt å ha i tilfelle krig f.eks.
Er den virkelig hjemmelagd slik de påstår(spørsmålstegn)
Sist endret av Bundy; 16. februar 2011 kl. 03:33.
Ja,de bygger faktisk ubåtene sine selv i jungelen. Forholdene i de er helt forferdelige, de sitter i diesel dunst og de er langt fra trygge
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av prick Vis innlegg
Ja,de bygger faktisk ubåtene sine selv i jungelen. Forholdene i de er helt forferdelige, de sitter i diesel dunst og de er langt fra trygge
Vis hele sitatet...
Barndomsminner av B-Gjengen som følger etter Onkel Skrue i ubåt mens en sykler på ergometersykkel for å drive motoren mens de andre øser dukket opp mens jeg leste artikkelen
Dei har faktisk bygd den sjølve ja. Den kan holdja seg under vatn i 1 uke før dei må opp att.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av traktor94 Vis innlegg
Dei har faktisk bygd den sjølve ja. Den kan holdja seg under vatn i 1 uke før dei må opp att.
Vis hele sitatet...
De fleste som leste innlegget på dagbladet viste det..
Det og kalle de skraphaugene der for ubåter synes jeg er og ta kraftig i. De går vel ikke noe mer en en meter under vann?
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Det og kalle de skraphaugene der for ubåter synes jeg er og ta kraftig i. De går vel ikke noe mer en en meter under vann?
Vis hele sitatet...
9 meter.. Les artikkelen da.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Det og kalle de skraphaugene der for ubåter synes jeg er og ta kraftig i. De går vel ikke noe mer en en meter under vann?
Vis hele sitatet...
Opptil 9 meter under vann står det i nyheten.
En god del av narkotikaen som blir smuglet på tvers av landegrensene blir festet på utsiden av uvitende båter, under vann. Mannskapet på båten vet selvfølgelig ikke noe om hva som foregår. Smuglerne pakker narkotikaen i tettpakkede, forseglede beholdere, får dykkere til å ta med narkotikaen under vannet og sveiser det fast i båter. Når båten er fremme ved destinasjonen kommer andre dykkere og henter lasten. Enklere enn ubåt, men man får nok ikke fraktet like store mengder på denne måten.

Ville ikke satt min fot på den ubåten. En mer sketchy ubåt skal man lete lenge etter.
Blir det ikke noe voldsomt trykk på de om de blir satt fast på undersiden av båter og de går i 20-30 knop og fortere? Er det kke en stor risiko for at de blir dratt av eller rett og slett dratt istykker? Og blir det ikke økt motstand på skroget? i allefall på en mindre båt ville du vel merket et helvettes økt bensin forbruk? Ser jo bare på en gammel trebåt vi hadde som ble full av skjell og snegler på undersiden. Måtte skrapes ren flere ganger i løpet av sommern
Amitabha mener nok litt større båter. Har selv lest en rapport om smuglere som hadde skjært hull i roret og plassert dopen der.
Au da. Da løper du en ganske stor risiko ved å hule ut roret. Men ja framfor og dykke i de ubåtene der er det vel og foretrekke!