Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5362
Bestilte for en ukes tid siden noen piller på nett,ti stk gerodorm,et benzodiapin som ikke brukes i Norge men som heller ikke står på narkolista i følge folket her.

Også får jeg det i rekomandert,noe jeg ikke er vant til fra tidl bestillinger fra utlandet.

Men,nå trenger jeg ekspert råd her,jeg forstår jo at onkel ikke står nede på postsjappa å venter på han som skal hente den pakka,men at det vil vell være et håndfast bevis for dem om jeg går ned å hente den og blir innkalt til evt møte osv

Noe som har noe å si rundt dette,har bestilt noe greier fra bulgaria som antakelig er på grensa av hva tolvesenet ville likt,benzodiapin som ikke brukes i norge og som ikke står på narkolista ifølge folk her.

Så er dette en klassiker for å bli tatt eller er det vanlig å kunne få det i oppkrav?typen har riktignok skrevet FULT avsendernavn,land og alt,om det ekte vet jeg jo ikke.

det er også skrevet "20 også V" på skrått under,hverandre med penn på pakka akkuratt som den er krysset ut av noen,inngholdet er jo på 10stk tabs,bare oppgir alt av info hvis det skulle ringe noen bjeller hos folk med erfaringer og kunnskap her nå

all hjelp mottas med stor takknemlighet
Sist endret av murmade; 12. februar 2011 kl. 12:29.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
om politiet får snus i pakken så kan jeg ikke tenke meg til at de lar den komme så langt som til postkontoret.
den vil nok bli overlevert fra posten direkte til purken.

jeg får tilsendt utallige pakker iløpet av en mnd, og jeg henter til stadighet ting jeg ikke vet hva er bare utifra avsendernavnet, så noe konkret bevis er det vel neppe.
Sitat av somnium Vis innlegg
om politiet får snus i pakken så kan jeg ikke tenke meg til at de lar den komme så langt som til postkontoret.
den vil nok bli overlevert fra posten direkte til purken.

jeg får tilsendt utallige pakker iløpet av en mnd, og jeg henter til stadighet ting jeg ikke vet hva er bare utifra avsendernavnet, så noe konkret bevis er det vel neppe.
Vis hele sitatet...
Nei om det var noe automatik i det,"hvis han henter så meld fra liksom"
Jeg kjenner en snut som fortalte meg at de lot en pakke passere de beslagla,sendte den videre som vanlig og la den ut som de viste var narko i til den aktuelle adressen som stod på pakken,han sa de som bodde der var "rene"menhuset på andre siden av gaten var det visst kjetne narkomane og de skulle se om de hentet pakken fra adressen,det er fakta f story fra en snut,i familien.

og dette var ikke noe stort parti stoff,bare en klump hasj

Så litt fbi-type of activity foregår her i landet også..skeptisk=)

Sitat av somnium Vis innlegg
den vil nok bli overlevert fra posten direkte til snuten.
Vis hele sitatet...
Nei kommer den til posten forbi tollen er den trygg,med mindre det foreligger noen avtaler eller taktikk for å ta folk som overnenvt

utroooolig strengt det der med å åpne bry seg med andres post,noe av de strengeste reglene vi har.

og de har ingen kontroll rutiner innenriks,kjenner en som jobber i posten

kun tolla de driver med hundesjekk og slikt

men hvorfor i h skulle jeg få den i rek når det ikke står en dritt om det fra avsender??

jeg ringer å spør snuten om det er vanlig praksis eller om de har lov å gjøre sånt,i kjetil og kjartan stil jeg
Sist endret av murmade; 12. februar 2011 kl. 12:41.
Dra å hent den, hadde tollvesenet mistenkt noe ulivlig der så hadde de åpnet den opp hos dem og konfiskert innholdet, samt anmeldt det til politet, om pakken ligger på posten så er du trygg.
Sitat av eisval Vis innlegg
Dra å hent den, hadde tollvesenet mistenkt noe ulivlig der så hadde de åpnet den opp hos dem og konfiskert innholdet, samt anmeldt det til politet, om pakken ligger på posten så er du trygg.
Vis hele sitatet...
ok takk.............
Får ofte ting rekomandert fra utlandet. Hvorfor vet jeg ikke, men har i alle fall fått alt fra Melatonin til cigarer i rekommandert post, så tror ikke det skal være noe problem
oppdater oss på hvordan det gikk da
Sitat av skukketrure Vis innlegg
oppdater oss på hvordan det gikk da
Vis hele sitatet...
course,btw fikk den andre personen som bestilte det samme beskjed om at pakka var "sendt til tollen for undersøkelse"og den ble videre sendt,så de reagerte ikke på det så det er safe

så det er vell 99% bra utfall
Sitat av skukketrure Vis innlegg
oppdater oss på hvordan det gikk da
Vis hele sitatet...
gikk glimrende
Hvilken side snakker vi om nå
SWIM bestilte en gang en type benzo fra Serbia. Avsender pakket tablettene i et DVD-cover med forsegling. Tollen hakket hull på coveret (man hørte tydelig at det var urent mel i posen bare ved å bevege på pakken), men lot pillene ligge - enda man kunne se det var piller på innsiden.
Regner med de tok en prøve uten at det slo ut rød alarm.
Hyggelig overraskelse uansett..