Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3635
Hallo leter etter noen gode action filmer (2000-2012).
Liker alt fra:

- Krig
- Leiemordere
- Jungel?
- hacking...

Som regel alt, bare det er en bra action film
Min fav actionfilm er i allefall pulp fiction.. Hvis du ikke har sett den, kan jeg melde at du har en sjuk opplevelse i vente.
Sitat av subscribe Vis innlegg
Min fav actionfilm er i allefall pulp fiction.. Hvis du ikke har sett den, kan jeg melde at du har en sjuk opplevelse i vente.
Vis hele sitatet...
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
Wow.......

I really don't wanna live on this planet anymore.
Sist endret av M3talll; 4. juli 2012 kl. 00:06.
Rambo? Jungel, leiemordere og mye vold og blod
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
Da anbefaler jeg deg å koble en HDMI-kabel til dekoderen din så du kan se barne-tv i helt sykt bra kvalitet.

Sitat av subscribe Vis innlegg
Da anbefaler jeg deg å koble en HDMI-kabel til dekoderen din så du kan se barne-tv i helt sykt bra kvalitet.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er hårsår. Hvem faen er ikke hårsår da det kommer til pulp fiction??
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
Ikke alle gamle filmer har SÅ dårlig kvalitet. Dessuten ble mange gamle filmer filmet i en mye bedre kvalitet enn det de ble utgitt i. Så det finnes gode, gamle filmer med bra kvalitet.
Sist endret av PerPerPerPer; 4. juli 2012 kl. 00:12.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
For det første er du ekstremt lat. Sjekk imdb. Du finner alt der.

For det andre vet du tydeligvis ingenting om film og hvilken kvalitet de opprinnelig blir spilt inn i. Les litt om feks 35mm film vs HD.

feks. her.

http://www.ehow.com/facts_7414574_35mm-film-vs_-hd.html

Sånn, da kan du holde kjeft om vhs kvalitet på Pulp Fiction osv.
Sist endret av Pledrik; 4. juli 2012 kl. 01:48.
Shoot 'em up! reinspikka action
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
Yes, thats my cue to leave this planet.

Kanskje du får noen fine forslag til det du spør om, men fyfaen så mye du går glipp av å gjøre det du sa. Pulp Fiction og Natural Born Killers. Se de. Nå.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...



Tenk hvor mange bra filmer du går glipp av med den holdningen der... Filmer som er mye bedre enn mye av dritten som kommer idag.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Phonebooth?
Okay folkens ta å ro ned litt. Jeg personlig orker ikke dårlig kvalitet, jeg bare spør pent om dere har noen forslag om filmer. Og jeg skrev i starten at jeg leter etter filmer fra 2000-2012...
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Okay folkens ta å ro ned litt. Jeg personlig orker ikke dårlig kvalitet, jeg bare spør pent om dere har noen forslag om filmer. Og jeg skrev i starten at jeg leter etter filmer fra 2000-2012...
Vis hele sitatet...
Det får du ikke lov å ville. Du SKAL ville se filer fra før 2000.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Som jeg skriver så leter jeg etter nyere filmer, uansett hvor bra filmen er. Orker jeg ikke VHS kvalitet.
Vis hele sitatet...
Bare fordi du skrev det der:

Reservoir Dogs
Face Off
Con Air
Boondock Saints
Scarface
Die Hard
The Rock
The Crow
El Mariachi
Desperado
Osv osv
http://www.imdb.com/list/Nf8Qci70cew/
http://www.imdb.com/list/p9iK_2iwYiI/

Litt mer det du vil ha:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/List_...s_of_the_2000s
Adder litt flere jeg,

-Once Upon a Time In Mexico
-Desperado
-Unleashed
-Point of no return
-Smokin aces
-the jackal
-Collateral
-No Country For Old Men
-LEON(anbefalt på det høyeste)
Takker begge for gode filmer, blir sittende en stund nå
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Okay folkens ta å ro ned litt. Jeg personlig orker ikke dårlig kvalitet, jeg bare spør pent om dere har noen forslag om filmer. Og jeg skrev i starten at jeg leter etter filmer fra 2000-2012...
Vis hele sitatet...
Grunnen til at folk blir litt oppspilt, er fordi du mener at alle filmer fra før år 2000 har dårlig kvalitet og ikke er verdt å se, som er en helt absurd uttalelse.
Jeg kan med glede fortelle deg at det finnes filmer helt fra 1960-tallet med samme oppløsning og kvalitet som filmer som kommer ut den dag idag. Du må bare slutte å kjøpe de på VHS og kjøpe(les:arrgh) de på Blu-Ray istedet...
Sist endret av M3talll; 4. juli 2012 kl. 10:36.
Hva med http://www.imdb.com/title/tt1899353/? The Raid: Redemption (2011) - 8,0 på IMDB.
The Boondock Saints