Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 13869
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er ufattelig hvor mye makt Anon som helhet potensielt besitter. Jeg merker meg forresten at de fleste som kritiserer Anon offentlig i media, er godt voksne med tilsynelatende minimal innsikt i internett. Typisk forretningsfolk eller sosialengasjerte mennesker, som f.eks. kaklehøna i Westboro Baptist Church. Her på Freak virker det som om det har blitt en trend å rakke ned på Anonymous. Kommentarer som "Erru 14 år elr?" til enhver Anon-støttende kommentar, gir meg bare følelsen av at det sitter en gjeng 16-17-åringer her inne og synes det er kult å hate.

Mye av det Anon har påtatt seg ansvaret for, er lovstridig, ja, men jeg synes likevel det er fascinerende hva de utretter, hvilke mål de velger, og hvordan de gjennomfører. En slags moderne variant av Robin Hood, nesten. En skurk man kan heie på. Det å få Facebook til å skjønne at man ikke kan drite brukerne sine i trynet, hadde vært en aksjon jeg hadde gått til innkjøp av cheerleaderkostyme og heia-dusker for, i alle fall. Selv om Mark Zuckerberg og en halv milliard fjortiser hadde blitt litt fornærmet i noen dager.

Foreløpig står jeg på sidelinjen og følger spent med. Anonymous er for meg en snodig, men artig, gjeng. Fortsettelsen her kan jeg like.

PS:
Kjenner jeg blir lettere forvirret av alle diskusjonene om "de" har gjort noe eller ikke, all den tid det faktisk er helt umulig å si, ettersom Anon offisielt sett ikke har medlemmer. Det er jo hele poenget med Anonymous, det er ikke en organisasjon, det er bare masse random individer som i ny og ne finner seg felles fiender.
Vis hele sitatet...
de har hvertfall ikke levert når det gjelder kartellsaken eller facebook,har egentlig tilgode å se noe virkelig spektakulært.
og jo de er en slags organisasjon, de ønsker å gi et budskap med det de gjør,og publiserer dette gjerne med varselsvideoer og online plakater.
Har ikke noe imot anon igrunn,men tror nok de blir litt mer hauset opp enn hva de er i stand til å gjennomføre.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
de har hvertfall ikke levert når det gjelder kartellsaken
Vis hele sitatet...
Og der mistet du meg. Kanskje bedre å reaserche litt før man begynner å skrive?
Sist endret av Sprengt; 9. november 2011 kl. 22:14.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Og der mistet du meg. Kanskje bedre å reaserche litt før man begynner å skrive?
Vis hele sitatet...
de satt en dato hvor det skulle utleveres informasjon om kartellet dersom de ikke friga den kidnappede anonen,den datoen var 4 november om jeg ikke tar helt feil
Du vet de slapp han fri ja?
Sist endret av Sprengt; 9. november 2011 kl. 22:26.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
men jeg synes likevel det er fascinerende hva de utretter.
Vis hele sitatet...
hva har de utrettet som faktisk betyr noe?
De minner det etablerte på at det alltid vil finnes folk som vil kjempe for frihet.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
de har hvertfall ikke levert når det gjelder kartellsaken .
Vis hele sitatet...

http://www.itavisen.no/882156/vant-over-narkokartell

Respekt for at de klarte det

Men facebook skjedde det ikke noe med
Sitat av Rallo Tubbs Vis innlegg
Vis hele sitatet...
setter meg likevel skeptisk til det,her er kun ord fra anonymous og egentlig ingen andre, hele saken kan være fiktiv for den slags skyld,men det blir vel litt i overkant vanskelig å få mediasvar fra andre parten i saken.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har engasjert meg litt i anonymous og det var lulzec btw som hacket ps3 network, det var bare noen fåtall(?) personer som var "medlem" i anonymous som skulle gå til angrep på facebook og det var fordi de driter i dine private ting, noe som står i (gammel nyhet da) terms of conditions (?) til facebook er at de kan bruke dine bilder hvor som helst, når som helst og til hva som helst.

de er utrolige store baller da og ja, er ikke myndig, det betyr ikke at det jeg sier nå ikke "teller" dere som følger med på OP wall street, har du ikke hat lyst til å bare banke dritten ut av noen av de politifolkene? men dere kommer anonymous og faktisk gjør noe! så fra meg har de min fulle støtte.

P.S http://e24.no/lov-og-rett/norske-hac...saken/20086960 tidligere "medlemmer" av anonymous, si at det der var "stygt" gjort av dem