Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1132
Heisann..

En kamerat og meg tenkte å ta oss en tur til København de nærmeste dagene, noen forslag om hvordan å komme seg ditt? Vi er under 18, men over 15. Det er vel umulig med båt mtp. aldersgrense(?)


Visste ikke helt hvem forum jeg skulle plassere denne tråden i, men om det er ganske så feil så vennligst flytt den til riktig forum! Takk!
Sist endret av jumpertion; 27. oktober 2011 kl. 16:52.
Sitat av jumpertion Vis innlegg
Heisann..

En kamerat og meg tenkte å ta oss en tur til København de nærmeste dagene, noen forslag om hvordan å komme seg ditt? Vi er under 18, men over 15. Det er vel umulig med båt mtp. aldersgrense(?)


Visste ikke helt hvem forum jeg skulle plassere denne tråden i, men om det er ganske så feil så vennligst flytt den til riktig forum! Takk!
Vis hele sitatet...
Buss, fly og tog er jo alternativer.
Sitat av moret Vis innlegg
Buss, fly og tog er jo alternativer.
Vis hele sitatet...
Da har jeg noen spm ang. svaret ditt moret:

1) Hvor lang tid tar buss og hva er ca prisen?
2) Hva er ruten for tog / hvor lang tid tar det og ca prisen?

Utelukker fly som koster nesten 4 000 per pers.

Prøvd å google litt, men jeg er ikke helt god med google, så tusen takk for alle svar!
Sist endret av jumpertion; 27. oktober 2011 kl. 16:57.
Har reist med gobybus mange ganger Koster deg type 700-800kr tur/retur med buss - dog det kan være slitsomt til tider (7,5 timer reise).

Sjekk med bussterminalen.
Ja for det er virkelig vanskelig å google "Buss fra Oslo til København".

Første treffet sier meg at det tar deg ca. 8 timer og koster ca 400kr per person (12-25 år) fra Oslo til København.

http://www.eurolines.no/Eurolines-Norway.1484.0.html
Utreise
Oslo-Gardermoen - København
Søndag 30. okt 2011 kl. 09:55
Rute DY936 - Lavpris
1 Voksen 599 NOK
Retur
København - Oslo-Gardermoen
Mandag 31. okt 2011 kl. 09:15 - Terminal: 2
Rute DY933 - Lavpris
1 Voksen 748 NOK
Totalpris inkl
skatter og avgifter 1 347 NOK
Skatter og avgifter utgjør
279 NOK
Drivstofftillegg utgjør 100 NOK
Vis hele sitatet...

Norwegian.no
Blir ikke så dyrt om du finner lavpris billettene
Tusen takk til alle hjelpsomme her! Da fant vi ut av det!
Det kan bli billigere med ungdomsbillett på SAS

KOster 468 hver vei med SAS ungdomsbillett: http://www.sas.no/no/?cep=215420&id=...art_ny_CEP_yth