Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2724
Trenger en bra keylogger som er gratis.. den jeg har nå heter KGB den er helt grei men jeg savner det at jeg ikke får alt tilsendt på email.. noen keyloggere som kan dette uten at det koster??

må være en litt nyere version som funker på windows 7 osv..
http://www.autoitscript.com/autoit3/index.shtml

Skal du ha en keylogger, anbefaler jeg å skrive en i AutoIT på det sterkestet

:Endring det er utrolig lett egentlig!
Sist endret av Partykilla; 24. januar 2011 kl. 13:18. Grunn: Manglende info
Keyloggeren åt Metasploit. Greier du ikkje å bruke Metasploit, bør du ikkje fara i kring og spørje etter keyloggers.
Trådstarter
3 0
Sitat av uppdali Vis innlegg
Keyloggeren åt Metasploit. Greier du ikkje å bruke Metasploit, bør du ikkje fara i kring og spørje etter keyloggers.
Vis hele sitatet...
en som rapporterer til e-mailen min..
Fy F*en.. Se på den lista..

Søk kompis!
Google er din buddy
jeg fåre slår en elite keylogger den er ikke gratis men hvis du letter nok finner du den nok på torrent sider osv
Sist endret av zwept; 24. januar 2011 kl. 22:48. Grunn: fordi jeg sa hvor han skulle lette
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Nå er de fleste trådene der flere år gamle da. Sier seg selv at de gode, gratise keyloggerene i 2006 er ubruklige idag?
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør det vel aldeles ikke. De fleste nevnte programmene er fortsatt i utvikling. Programmenes signatur registreres av antivirusprogrammene tilnærmet umiddelbart, så om du bruker en 1 eller 5år gammel keylogger utgjør ingen forskjell. Det har ikke vært så stor utvikling på den fronten.

Poenget var uansett ikke å gi trådstarter konkrete tips, men og opplyse han/hun om at dette er et emne man enkelt kan finne informasjon om på egenhånd. Keyloggere har vært særdeles mye omtalt på dette forumet.
Sitat av VikingOnABoat Vis innlegg
Tok du deg virkelig tid til å kopiere ned alle linkene... Gratulerer, den slags tålmodighet har ikke jeg.
Vis hele sitatet...
Vel, du tok deg tid til å skrive et totalt meningsløst innlegg, hvorfor ikke bruke tiden din på noe konstruktivt istedenfor? Gratulerer, du har påviste prioriteringsproblemer.
Sitat av siaamr Vis innlegg
Vel, du tok deg tid til å skrive et totalt meningsløst innlegg, hvorfor ikke bruke tiden din på noe konstruktivt istedenfor? Gratulerer, du har påviste prioriteringsproblemer.
Vis hele sitatet...
Selvironi du viser frem her?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Selvironi du viser frem her?
Vis hele sitatet...
Haha. Nei så jævelig. xD
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis du virkelig er interessert i dette, så tar du deg tid til det og du vil lære deg det. Hvis ikke er det ikke vits å tenke på engang, gjelder for det meste med pc.

Å laste ned programmer fra nettet vil bare føre til at du driter på draget og må bruke masse unødvendig tid på å formatere.

Undergrunnsforumer har ofte source-codes liggende til deres brukere eller finn noen som vil ta betalt for å gjøre jobben for deg.. Kan vel nevne at de fleste "keyloggers" av scriptkiddies blir stoppet av dagens oppdaterte antivirusprogrammer også.

Lykke til med oppdraget likevel