Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1531
Jeg tar sånn 0.05g og røyker alt i ett trekk og blir kjempe høy. Hvorfor blir jeg kjempe høy. Og hvor lenge ligger det i systemet visst jeg har røyket sånn i 2 uker
Kan ligge i systemet alt fra 1 uke til 1 måned, umulig og si.. for hver dag du røyker tar det lengere tid da thc bygges opp i kroppens fettvev, eneste svar på at du blir så høy er lav toleranse
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er ikke den eneste som blir høy på 0.05g, jeg blir det selv. Alle i vennegjengen misunner meg for det, da mitt forbruk bli billigere enn dems. Men fortsetter du sånn over en lenger periode skal du nok se at toleransen bygger seg opp og at det trengs mer
Jeg ble også fjern av så lite når jeg begynte å røyke, nå har jeg røket hver dag i 4 år og blir fortsatt fjern av så lite som 0.10 med god hasj. Det er det som er fordelen med pipe og bong, at man sparer mye penger i forhold til joints som gjerne inneholder 0,3-0,4.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kombo av lav toleranse og god kvalitet på hasj/weed.
Jeg har på en måte motsatt problem, jeg og vennene bruker å passe rundt på en j med 0,5g, istede for å ta 3 store trekk tar jeg flere små fordi jeg ikke klarer store. Har "trent" lungene en del med vanlige cigaretter men det hjelper ikke mye. Blir ikke særlig høy når vi røyker. Jeg tar et trekk, holder røyken i munnen og "svelger" allt ned i lungene relativt fort for å ikke hoste. Er dette helt feil måte å røyke på? Et annet problem er at jeg ikke liker nikotinen som er i J'sene, vi bruker vanligvis 1-1,5 ciggs i en J.
Røyker 0.05/0.1 som regel. Det gir meg glede, alt over gir meg ingenting bra, blir bare forvirret. @satoshi , pass på at du ikke svelger det du har av røyk i munnen. Når du har det i munnen så puster du inn som vanlig, ellers går det bare i magesekken. Eller så har du bare høy terskel for å bli fjern ��
Sitat av sinkpad Vis innlegg
@satoshi , pass på at du ikke svelger det du har av røyk i munnen.
Vis hele sitatet...
Ja klarer som regel å puste det inn vanlig men må puste inn ganske fort for å ikke hoste.

Når jeg øver på å ta inn røyk med ciggs blir jeg bare kvalm av nikotinen og smaken så jeg vet ikke egt hvordan jeg kan røyke Js lettere
Hmm IKKE noen vits å røyke sigg i alle fall. Da ville jeg heller kjøpt en god vannbong og kost meg med det. Hadde en liten portabel en jeg hadde med meg rundt til gutta før. Trente en del og ville ikke ødelegge med sigg, funka fint det. Skal godt gjøres å ikke blir fjern med det!
Som tidligere nevnt, føl deg heldig- rent ekonomiskt i alle fall.

Kanskje ikke allti kult att være typen som virker høy på syre etter to trekk.

Hvorfor?
Alle er ulike, og toleranse.

Jeg pleide å holde meg beng ett døgn på 0.5, nå holder det meg fjern en timme.

To enkle løsninger;
- røyk deg in (ikke rekommemdert) og få toleranse
- eller ta mindre trekk, færre trekk.

Umulig att si hvor lenge du har det i systemet, men hvis du har pissings innen ett par uker, ville jeg gått cold turkey direkte.

Ser du dette som ett problem?

Og, jeg vill ikke være rude, men les deg opp på hva du driver med (slik du gjør nå).
Siden disse basic tingene er fremmende for deg, kan det være lurt att bygge ut kunskapsbiblioteket litt tenker jeg.

Happy toking

PS. Hvis du ikle røyker tobakk vanligtvis, kan nikotinkicken booste highen for en del; andre blir kvalme.
Test med kamillte.