Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 7801
Et interessant tankeeksperiment... Hvis du; i den situasjonen du er nå; skulle gå til verks for å drepe flest mulig - hva ville du da gjort og hvordan skulle du utført det?

Bomber er jo en gammel sleger, men det blir ofte ikke mye casulties av det til syvende og sist. Finnes det mer effektive måter?
Masse ammo
noe heftig automat våpen
Vill musikk
å en kul hat :-P
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Om jeg forstår deg riktig ("i den situasjonen jeg er i nå"), så måtte det vel bli å gå rundt på et kjøpesenter og kaste kniver eller noe sånt. Har hverken tilgang på, eller penger til, noe annet.
Slippe løs ekstreme mengder flatulens som dermed hjelper på global oppvarming.
Bønder er det 21. århundrets terrorister!
Sist endret av Goda; 27. november 2008 kl. 00:26.
Mørk og lite sted tatt folk en etter en, bare kommet bakfra og stabba de flere ganger i ryggen, og så gjemt de et sted der ingen ser de. Da ville det sikkert tatt litt tid før de blir meldt savnet og man kan fortsette.
Minigun..... ? Miltbrann? 2 bra alternativer. Minigun er litt mer blod en miltbrann dog. datavirus som kommer gjennom PC SKJERMEN=!?!?!?11oneone
Sist endret av Spelly; 27. november 2008 kl. 00:29.
Masse Casualties er snadder om alt man vil er og drepe flest mulig.
Jeg tror jeg ville gått for anthrax eller noe i den duren, Eller kansje en kombinasjon.
Plante bomber og napalm over alt, for så og skilippe ut en eller annen helt innforjævlig gass.

Og radioaktive saker. Go Tjernobyl on it.
Pluss, je gass med og forgifte drikkevann og annet kos.
Eller hey, hva med og legge skylden på alt galt på ett forlkeslag, for så og gasse jævlene.

Eller kolonialisere ett land, utnytte naturresurser i fillebiter, og så stikke, og vente til de utrydder seg selv, eller sulter, eller utvikler en eller anne skoummel sykdom.
Rart hvordan dette virker gjennomførbart i virkeligheten.
Stå på Madrugada konserten i Oslo Spektrum, å hive nedpå med håndgranater på de stående i publikumet! Den tanken streifet meg faktisk mens jeg var der
Sitat av dain Vis innlegg
Om jeg forstår deg riktig ("i den situasjonen jeg er i nå"), så måtte det vel bli å gå rundt på et kjøpesenter og kaste kniver eller noe sånt. Har hverken tilgang på, eller penger til, noe annet.
Vis hele sitatet...
Ja jeg mener i den situasjonen man er i nå. Ellers er jo nuke hele verden et lett alternativ. :P

Det jeg endte på var gift... Skal sikkert ikke lete så lenge på nettet for å finne en oppskrift på en dødelig gift som kan lages med husholdningsprodukter. Å forgifte en drikkevannskilde eller (hvis det er mulig) et produkt som distribueres og som alle drikker - eksempelvis melk.
Det måtte bli skolen:P en hel HAUG med magasiner, og et kraftig hel-automatisk våpen, kanskje noen håndgranater? (Dette er bare tomme tanker)

eller en minigun på en full U2 konsert?
Sist endret av Kulefanger; 27. november 2008 kl. 00:36.
en bil + skarpe gjennstander = masse søl
Ett gasskammer og mange frivillige tyskere?
utifra min nåværende situasjon, fattig men rørlegger, kan jeg, med noe arbeid komme meg inn i f.eks. alle leilighetene i et boligkomplex, under påskudd om at...bakterier i vannet, trenger å ta noen prøver (okay, en bedre grunn, men hypotetisk), for så å røske ut termostaten og plugge igjen sikkerhetsventilen på varmtvannsberedern i alle leilighetene.
stiller jeg blandeventil på ca 1/2 guffe tar det kanskje en time eller to før det har bygget seg opp nok gass.
deretter har du da en 120/200 liter stor tank, full av gass med et trykk inn fra gata på opptil 7bar.
når jeg er uttafor med pils og solbriller i fluktstolen: BADABOOM! og hele skitten går til hælvete, med collateral damage. who da man!

(alle som har sett på mythbusters veit hvor jævlig en sånn sprenger )
Sist endret av HellToPay; 27. november 2008 kl. 00:41.
Jeg ville ha produsert store mengder ricin og spredt på diverse steder hvor folk var dømt til å komme i kontakt med det. T-bane, vannreservoar, skoler, busser, etc. Dette ville har vært langt mer effektivt enn både bomber, våpen og andre kurerbare virus. Har du blitt eksponert for ricin er du nesten garantert å dø av organsvikt.
stjele en stor bil + Carl Johans gate på en lørdag
Sitat av HellToPay Vis innlegg
utifra min nåværende situasjon, fattig men rørlegger, kan jeg, med noe arbeid komme meg inn i f.eks. alle leilighetene i et boligkomplex, under påskudd om at...bakterier i vannet, trenger å ta noen prøver (okay, en bedre grunn, men hypotetisk), for så å røske ut termostaten og plugge igjen sikkerhetsventilen på varmtvannsberedern i alle leilighetene.
stiller jeg blandeventil på ca 1/2 guffe tar det kanskje en time eller to før det har bygget seg opp nok gass.
deretter har du da en 120/200 liter stor tank, full av gass med et trykk inn fra gata på opptil 7bar.
når jeg er uttafor med pils og solbriller i fluktstolen: BADABOOM! og hele skitten går til hælvete, med collateral damage. who da man!

(alle som har sett på mythbusters veit hvor jævlig en sånn sprenger )
Vis hele sitatet...
Haha den var ikke dum. Mythbusters er en genial kilde til alt som er moro
hadde tatt masse bensin å løpt rundt i gangene på en skole å så tent på.. da hadde jeg vel fått drept noen vel ?
Sitat av HellToPay Vis innlegg
utifra min nåværende situasjon, fattig men rørlegger, kan jeg, med noe arbeid komme meg inn i f.eks. alle leilighetene i et boligkomplex, under påskudd om at...bakterier i vannet, trenger å ta noen prøver (okay, en bedre grunn, men hypotetisk), for så å røske ut termostaten og plugge igjen sikkerhetsventilen på varmtvannsberedern i alle leilighetene.
stiller jeg blandeventil på ca 1/2 guffe tar det kanskje en time eller to før det har bygget seg opp nok gass.
deretter har du da en 120/200 liter stor tank, full av gass med et trykk inn fra gata på opptil 7bar.
når jeg er uttafor med pils og solbriller i fluktstolen: BADABOOM! og hele skitten går til hælvete, med collateral damage. who da man!

(alle som har sett på mythbusters veit hvor jævlig en sånn sprenger )
Vis hele sitatet...
OT: noken som kunne komt med en like til den episoden, fekk lyst å se den(evt sesong og episode)
Sist endret av icecold; 27. november 2008 kl. 00:55.
Noen, men ikke alle

Være nisse på et kjøpesenter, og dele ut pakker til alle barna .. "Ikke åpne den før på julaften!"

I pakkene er det små GSM-styrte atombomber. Ett nabolag per pakke. Pakker kan du jo "miste" overalt ellers også..? Bruke 2-3 dager på å plante ned hele Oslo sentrum med .. julegaver?

EDIT: @icecold: http://www.youtube.com/watch?v=JmJoyuUJj2Q
Sist endret av excubated; 27. november 2008 kl. 00:59.
Ut fra min nåværende situasjon: forgifte drikkevannet med ricin som tidligere nevnt.

Dersom jeg kunne gjøre hva som helst: Fyre av en atombombe fra russland mot usa = atomkrig.
Sitat av icecold Vis innlegg
OT: noken som kunne komt med en like til den episoden, fekk lyst å se den(evt sesong og episode)
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=JmJoyuUJj2Q
ca 12 sekunder flight time! det er høyt
dere her som ville brukt våpen, bomber etc... har dere dette tilgjengelig i det hele tatt? tror dere tuller litt jeg han sa "i den situasjonen du er nå" ikke fantasi land
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jernbarnetorget t-banestasjon klokken 16:00 på en hverdag når t-banen får strømstans.

Weapon of choise? Det jeg hadde fått for sparepengene mine (ca 15k). Vet ikke hva prisen på våpen og slikt ligger på.
Sitat av Turbolego Vis innlegg

Dersom jeg kunne gjøre hva som helst: Fyre av en atombombe fra russland mot usa = atomkrig.
Vis hele sitatet...
deretter sabotert alt som har med våpen og komunikasjon til russland, for usa sin fordel?
Psykologisk krigføring selvsagt. Hvorfor ta seg bryet med å vasse i blod og gørr når man kan få folk til å ta livet av seg selv? Billig er det også. Håper bare smitteeffekten gjør litt av jobben for meg. Litt surt at Obama vant valget dog. Denne nyetablerte optimismen gjør det litt hele vanskeligere.
Sitat av spelley Vis innlegg
deretter sabotert alt som har med våpen og komunikasjon til russland, for usa sin fordel?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg ville sabbotert kommunikasjonen, men bare for å forhindre at russerne sier til amerikanerne at det var et uhell.

Ellers trenger ikke usa noen fordeler, tvært imot.
Jeg ville gått en tur til Bystasjonen (i Bergen) og delt ut gratis barberblader til emo-kidsene. Det er vel bare en a-bombe som kan måle seg med antall døde da.
Nå er det vist mange her som har ubegrensette økonomiske midler og kontakter, siden folk vistnokk kan skaffe seg både granater, miniguns og atombomer i den situasjonen de er i nå. Leser dere innlegget, eller bare svarer dere på topic??

Eneste skytevåpen jeg kan skaffe må være min bestefars gamle hagle, men har ikke skutt med annet enn luftpistol de siste 10 årene så ville ikke satt min tillitt til en hagle fra begynnelsen av 1900 tallet vist jeg skulle være bak avtrekkeren på den.

Måtte enten ha håpet på å finne en oppskrift på en gift som kan lages av husholdningsartikler, eller brukt bil tror jeg.

Beste og mest realistiske forslaget som er kommet her var etter min mening han som mente å drepe folk med en kniv en mørk plass, også gjemme likene 1 etter 1. Kunne sikkert fungert vist du var i en større by en sen lørdagskveld
Stjel en veiskrape eller plogbil. kjør til Roskildefestivalen.
delt ut masse hasjsprøyter til fjortenåringer og gitt dem en Marilyn Manson CD. Det dreper visst haugevis av folk i usa hvert år.
Et interessant tankeeksperiment... Hvis du; i den situasjonen du er nå; skulle gå til verks for å drepe flest mulig - hva ville du da gjort og hvordan skulle du utført det?

Bomber er jo en gammel sleger, men det blir ofte ikke mye casulties av det til syvende og sist. Finnes det mer effektive måter?
Vis hele sitatet...
Hva jeg ville gjort hadde vært å bare satt meg selv ned i stua å venta. Folk er så godt i gang med å ødelegge jorda nå at jeg bare kan lene meg tilbake å ta livet med ro.

Ingen tidsramme er jo spesifisert, pluss at det er en den desidert beste metoden for å bli kvitt MEST mulig på en gang
Sist endret av Skambank; 27. november 2008 kl. 05:33.
en liten bombe som slipper løs Saringass på et sted hvor det er masse folk. Evt koket ihop noe botulisme på større banketter etc. En annen kjekk ting er jo Risin, som du kan dyrke i hagen din
Jeg tror det er veien å gå.
Sist endret av Molykun; 27. november 2008 kl. 08:15.
I would do like Chuck Norris...give the world a roundhouse kick to the face!!
tilgjengelig nå? tja... rå muskelkraft
det ekke SÅ vanskelig å knekke nakken til noen. I tillegg til at det ligger ganske mange fine og skarpe tapetkniver her.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg hadde først sendt opp en vær rakett mot Russland, det kan jo være at vi er heldigere denne gangen. En slik rakett tror jeg faktisk det er mulig å oppdrive for oss vanlige dødlige, bare ta en båt, ta med pengene dine å dra til Jan Mayen og si at du er metrologi entuiatist og at du vil bo der sammen med metrologene. Som du dreper med kniv.

Ellers ville jeg en etter en tatt folk, helt uten motiv og jeg ville ha beveget meg kjapt. Jeg har tilgang på en del våpen som jeg tror jeg hadde tatt med meg, men jeg tror kanskje sverd er mer effektivt en et skytevåpen i praksis. Lager ikke lyd, går aldri tom for ammo.

*drool*
Da jeg sitter på skolen i dette øyeblikk, ville jeg fyllt skolens drikkefontened med bendelorm-egg, som så vil spise hvermannsens innvoller mens jeg går og ler hånlig.
Ut fra min nåværende situasjon: Ville nok blitt som de fleste andre, en pistol..
Ut fra min nåværende situasjon: Dynamitt, en håndgranat, og masse rifler og hagler 8-)
Kjøre rundt i gå gata i kristiansand med traktor kl 12 en lørdag (:
Gift i vannannlegg.
Pipebombs, brannbomber og store folkemengder burde gjøre susen. F.eks. sabotere danskeferja tror jeg kunne vært en slager.
Beste alternativet mitt måtte være og bruke en bil og molotow coctails.. Har ikke penger eller midler til annet..
Null budsjett = fysisk kamp (dreper muligens et par stykker)
Lite budsjett = kjøpe gummihansker og en kniv. Drepe en om gangen uten å etterlate spor.
Større budsjett = kjøpe automatvåpen (med lyddemper for man må ikke skremme andre)
Kjempestorbudsjett = skaffe kjernefysiskevåpen.
For en teit tråd, men må si meg enig i Tore-. Gift i vannanlegg må klart være den beste måten. Ellers kan vi jo fortsette å være medlem i Nato?
Kapitalismen. Lang, men sikker!
Sitat av Marius145 Vis innlegg
Kapitalismen. Lang, men sikker!
Vis hele sitatet...
Hehe, å gå over til kommunismen ville VERTFALL ha drept hopevis!

Uansett, hvor mange ganger leser vi ikke at våpen-depoter til forsvaret er blitt rundstålet da? Skulle ikke tro, med litt kløkt, at det er så vanskelig å få tak i våpen, ulovlig, i Norge.

Men enig med han som snakka om kniv i bakgate, for å drepe flest mulig gjelder det å ikke bli tatt før du har drept nok ;-) derfor noe som ikke vekker altfor mye oppmerksomhet, og som er helt umotivert.
Sitat av Thomas_taz Vis innlegg
Hehe, å gå over til kommunismen ville VERTFALL ha drept hopevis!
Vis hele sitatet...
Fortell meg hvorfor vi "vertfall" ville drept hopevis hvis vi hadde hatt kommunisme.
Vel, det er begrenset hvor mye skade en person med automatvåpen klarer å gjøre. For det første er det begrenset hvor du klarer å snike med deg en AG3, det er begrenset hvor mye ammo du klarer å bære, og folk flykter når du begynner å skyte. Selvfølgelig kunne du nok klart å tatt endel folk, men ikke i nærheten av så mange som du kan med sprengstoff.

Ang. kommunisme så orker jeg ikke den diskusjonen flere ganger. Det som nå er kjent som "kommunistiske land" er enkelt og greit bare fascisme skjult bak kommunisme for å stjele fra folket. Men jeg ser poenget ditt, det gamle sovjet har endel liv på samvittigheten, men det var maktsyke diktatorer som stod bak det, ikke en klasseløs ideologi.
Går utifra at man skal tenke realistisk? så vennligst ikke kom med "ATOMBOMBE!!!1!!1!!"

Tatt en rifle, som er ganske lett og skaffe, tatt med meg endel ammo og funnet en bygning med god utsikt over en by, og som er forholdsvis skjult.

Ville så plukket ut ofre og skutt dem en etter en, når det begynner å bli hett ville jeg stukket fra stedet og gjort det samme om igjen et annet sted (noe lignende de (var det franskmenn)? gjorde i usa for et par år tilbake)

Skole funker dårlig, ettersom det enkleste i norge er rifle/hagle, kan jeg ikke se for meg at det ville vart lenge før man ble overmannet på en skole når man måtte lade hvert 2sekund.
finn en dødelig gass (fins mange av de) så stikker du til et svært kjøpesenter på en lørdag i advent, slipp løs gassen i luftesystemet eller noe i den durn...
Putte masse ricin i drikke vannet. Ricin er noe alle kan få kjøpt på nettet, det er jo verdens dødligste gift.