Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 41315
Åssn tilbreder man banan vist man skal røyke den? Kjenner noen som har prøvd det men de fikk .no iaffal ikke noe effekt av det!hva av bananen røyker mann?skallet?
Du røyker det slimet som er på innsiden av skallet. Hvertfall det jeg har hørt.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Banan høres jo ut som det ultimate russtoff...
Bananvin er ikke no problem å lage, pluss at man kan
røyke det derre dere sier, OG banan inneholder alkohol
i seg selv! (Lars J sa det på BB i går også)
Prrrt. Humbugrus! Skaff deg noe skikkelig vare hvis du her hypp på å merke noe!

Minner meg om noen saker jeg kjøpte i London engang. Natural Herbs. Skulle røykes og minne om litt av hvert (kom an på hvilken av de man røyka), opium, marijuana osv osv...
HUMBUG!

Bananas courtesy of Exodus

Believe it or not, bananas do contain a small quantity of
_Musa Sapientum bananadine_, which is a mild, short-lasting
psychedelic. There are much easier ways of getting high, but
the great advantage to this method is that bananas are legal.

1) Obtain 15 lbs. of ripe yellow bananas.
2) Peel all 15 lbs. and eat the fruit. Save the peels.
3) With a sharp knife, scrape off the insides of the peels and
save the scraped material.
4) Put all of the scraped material in a large pot and add
water. Boil for three to four hours until it has attained a
solid paste consistency.
5) Spread this paste on cookie sheets, and dry in an over for
about 20 minutes to a half hour. This will result in a fine
black powder. Makes about one pound of bananadine powder.
Ususally one will feel the effects of bananadine after smoking
three or four cigarettes.

Table of Weights

Pounds Ounces Grams Kilos
1 16 453.6 0.4536
0.0625 1 28.35 0.0283
0.0352 1 0.001
2.205 35.27 1,000 1


(from the Anarchist's Cookbook IV. Re-typed by Exodus)
Har lest en artikkel om the anarchist cookbook hvor de fant ting i boka som ikke funka/var rent oppspinn og Banan artikkelen var en av dem, sammen med peanøtt røyking, the blotto-box(phreaking) og et par andre ting som de mente var bullshit. Ikke veit jeg om det virker, men det er vel snakk om ganske svake stoffer i såfall. At det finnes små mengder alko i modne bananer er derimot sannt, så dersom du gidder å spise 50 godt modne bananer får du fyll til langt under polpris...
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
la meg bare få kommentere at å røyke peanøtter faktisk funker.. og la det ligge med det..
banan kjenner jeg noen kompisser (det var way back på ungdomskolen) som smuga litt på.. og de hevdet at det funka (skal visstnok kunne sammenlignes med kortvarig hasjrus)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Å røyke banan er bare bøff. Dvs, prøvde det engang uten at det ble den helt store suksessen.
nso! tell me! tell me now! måtte du røyke 70 stk eller.no? phunka ikke for meg vettu..

camilla: er du den jeg tror du er? anyways, how you doin'?
Om jeg er den du tror jeg er? Jeg veit da faen.
Er jeg den jeg tror jeg er? Grr.

Hvem tror du jeg er? Etc..
Originally posted by Phun Q
nso! tell me! tell me now! måtte du røyke 70 stk eller.no? phunka ikke for meg vettu..

camilla: er du den jeg tror du er? anyways, how you doin'?
Vis hele sitatet...
Hun Camilla er hun "nett-baben" som ikke vil bli kalt babe likevel, som legger ut livestream (ellerno) med webcam fra rommet sitt. Hun skriver da om dette på denne hjemmesiden sin som logisk nok heter "Wallflower", og som i følge vege har mange tusen treff om dagen.

Skewt! Sånn skal det være....
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Tøff side iaffal...... pen dame oxo hmmm....trondheim.....
Sist endret av nidaroz; 13. juni 2001 kl. 14:24.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
phunkie: var ikek jeg som scrapa den sammen.. var på et partey way back på videregående, når man fremdeles var ung og hadde sex mer en en gang i tiåret, at jeg hadde fått ørlite formasse vodka innabords, og damen overbeviste meg om at dette var en joint jeg måtte prøve (dog jeg spydde som en elg neste morgen, vet ikke om dette var av spriten, nøttene eller de 40 posene med snop jeg fortærte..)

forresten.. leste inatt atte spor etter hasj visstnok satt i kroppen 90 dager etter man schleiver en pinne .. selv om allmuheten som oftest gjentar til det kjedsommelige at det er 28 dager det sitter i kroppen.. leste også det at hasjen ALDRI helt forlater kroppen.. at det faktisk ligger igjen endel stesj.. selv om det ikke kommer frem på vanlige prøver, etc. vet ikke hvorvidt dette faktisk stemmer eller ei.. bare babbler jeg

www.bootgirls.com
Originally posted by AnaMorph0s|s


Hun Camilla er hun "nett-baben" som ikke vil bli kalt babe likevel, som legger ut livestream (ellerno) med webcam fra rommet sitt. Hun skriver da om dette på denne hjemmesiden sin som logisk nok heter "Wallflower", og som i følge vege har mange tusen treff om dagen.

Skewt! Sånn skal det være....
Vis hele sitatet...


Jeg er ikke definisjonen av babe(spør hvemsomhelst som kjenner meg IRL), jeg har aldri streama med webcammet mitt, websiden min HETER ikke noe som helst. Men jeg får nok hits, så én ting stemmer jo.
men en ting er sikkert... du ER pen..
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Ja sånn akkurat vorr(!) bor du i Trondheim Camilla he he(Tulla!)....
Originally posted by Phun Q
men en ting er sikkert... du ER pen..
Vis hele sitatet...
Gro Harlem Brundtland er penere enn meg, og det sier jo sitt. Men folk sier jeg er veldig sjarmerende. Og irriterende.
Er dere desperate eller? Eller kødder dere bare? Håper dere kødder.. For deres egen del...

btw: no offence, camilla....
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hm.. gammal er du deadghost? 13-? 14? 15? nuff said
Better than thou.
Satser på at du prater til n|daroz der nso..
Originally posted by d34dGh0Zt
Er dere desperate eller? Eller kødder dere bare? Håper dere kødder.. For deres egen del...

btw: no offence, camilla....
Vis hele sitatet...

Haha, tøft.

Btw: Man sier ikke "no offense" når man ikke mener det. ;D
Jeg håper også du sikter til noen andre nso (som Carlo sa)

Det er jo kult at det kommer flere jenter hit, men skjerp dere da.. Dere driter dere bare ut...
Patient zero
iblis's Avatar
yes.. jeg stopper dette tøvet med en gang, fordi Camilla er MIN! og den neste som flørter med henne på en av forumene blir perm bannet fra nff..

he he
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
satser på at jeg skrev til deadghost jeg.. punktum
yes.. jeg stopper dette tøvet med en gang, fordi Camilla er MIN! og den neste som flørter med henne på en av forumene blir perm bannet fra nff..
Vis hele sitatet...
Tøve Tøve... pule Tove... humm

BTW.. Camilla.. heter ikke du naivete eller no på irc? eller het.. Tror kanskje jeg har prata med deg en eller annen gang på #trondheim..

BTFW (F = Fucking.. BTW funker ikke 2 gang på rad).. siden den her tråen handla om bananer og alternative drugs, så tengte jeg bare og si at trey skrev en litt kul artikkel i BPV 2 en gang for ei stunn sia.. (trur den ligger her på nFF og inne i BPV arikkel greia)...

(Burn)HardOn
Better than thou.
Må bare si at jeg ikke syntes deadghost har sagt noe tragisk.. N|daroz derimot..
Originally posted by burnhard


BTW.. Camilla.. heter ikke du naivete eller no på irc? eller het.. Tror kanskje jeg har prata med deg en eller annen gang på #trondheim..

Vis hele sitatet...
True that. Men, jeg kaller meg nattfall nå.. Har gjort det ei stund.

Tror forresten jeg rømmer herfra, i og med at man blir forhatt så fort. Fortere enn vanlig. Snodig nok, jeg har jo såvidt åpnet kjeften.
Helt enig med nso. Ta og les posten til deadghozt en gang til:

«Er dere desperate eller? Eller kødder dere bare? Håper dere kødder.. For deres egen del...»

Still don't get it? Høres nesten ut som han kaller henne stygg..
Sist endret av dephic; 14. juni 2001 kl. 23:25.
La nå fyren kalle meg stygg. Bare morsomt det. Tingen er at folk som enten hinter til eller sier rett ut at andre er stygge, er som regel alt annet enn vakre selv. ;D
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
og jeg har bilde som beviser det.. (tusen takk til snille uploadere på ftp'en min)
Jeg prata nettopp med Camilla på IRC.. her er det hun hadde og si:

<Scha> e det du som har posta paa www.iblis.nu sia om banan drugs?
<nattfall> nei, det er mora mi. :O
<nattfall> det er nok meg.
<Scha> okay.. skulle bare sjekke.. liksom alle lurte jo liksom paa kem du va da
<nattfall> snodig nok.
<Scha> jau... men du sa at du va styggere enn ho gro halem bruntland.. da skal du bare vite at hadde jeg fått sjangsen hadde jeg nokk pult henne da.. *fizta* henne til og me
<nattfall> haha
<nattfall> sa..gøy
<Scha> det e sant
<Scha> synes hun har så deilie pupper
<nattfall> sikkert nok.
<Scha> har du noen ganger prøvd og putte en hall-kilos norvegia opp i rompa og så putta en liten gnager inn for og se om den spiser den?
<Scha> det spiser opp alt..
<Scha> det er helt sant
<nattfall> jepp.
<nattfall> helt sant.
<Scha> bruker ikke du og henge paa 3b?
<nattfall> jeg? ja.
<Scha> har aldri sett deg der
<nattfall> har ikke vart der mye i det siste uansett.
<nattfall> men jeg er der av og til.
<Scha> kanskje du har sett meg.. jeg går altid me rosa frakk med BH utapå
<nattfall> er du tilfeldigvis 5 år mentalt sett?
<Scha> nei.. bare 3
<nattfall> vel, det passer bedre.
<Scha> og ett i minus fordi jeg har trusa på hode
<Scha> da er det bare 2 igjen
<nattfall> skjønner
<Scha> det er litt kipt
<Scha> har du noen til overs?
<Scha> jeg trenger noen ekstra
<Scha> får ikke kjøpt pils når jeg bare er 2
<Scha> mor-kake er egentli ganske godt.. jeg kan jo spise det istede
<Scha> smaker nesten sjokoladekake
<Scha> hvor gammel var du da du begynte og onanere?
<Scha> jeg må ha vert minus noe.. fordi jeg har vertfall ronka i 15 år og er bare 2 nå...
<Scha> hvorfor sier du ingenting? er tastature ditt ødelakt?
<Scha> jeg kan tenke på deg neste gang jeg ronker vist du vill
<Scha> det er bare og si ifra

Hun ble ganske sur på meg forie gang jeg prata med henne og.. Og det er ca ett halvt år siden... før jeg bled banna fra #trondheim p.g.a. hjemmesia mi.. hehe... di sa jeg var for syk i hode.. kan dere fatte og begripe.. hæ???

BurnHard
Hva får deg til å si at jeg ble sur? Jeg syntes bare du oppførte deg som guttungene i nabolaget mitt. Men saken er at de går i barnehage eller har nettopp begynt på barneskolen.

ikke overvurder deg selv, for all del.
Patient zero
iblis's Avatar
nyyydelig gjort scha.. var som jeg skulle skrevet det selv

MEN, fra spøk til revolver.. jeg closer denne posten siden den er helt useriøs.. og skal dere flørte med Camilla, gjør det over PM eller MAIL.. kan også ringe henne!