Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1748
Jeg har søkt på nettet og kommet fram til at det kan spores i 1 - 4 dager.

Men narkotikatest.no skriver om en konfirmasjons analyse (GC/MS) på et akkreditert laboratorium. Hva er dette?

Det jeg egentlig spør om er hvor lenge kan kokain og amfetamin spores i blodet på en GC/MS test?
Sist endret av K-Uche; 7. april 2019 kl. 16:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slenger meg på denne tråden. Legen min ville teste meg for rusmidler, mer spesifikt en blodprøve. Blir dette KUN testet på en standard blodprøve eller sender de det inn for gc/ms lc/ms analyse?
Sitat av K-Uche Vis innlegg
Jeg har søkt på nettet og kommet fram til at det kan spores i 1 - 4 dager.

Men narkotikatest.no skriver om en konfirmasjons analyse (GC/MS) på et akkreditert laboratorium. Hva er dette?

Det jeg egentlig spør om er hvor lenge kan kokain og amfetamin spores i blodet på en GC/MS test?
Vis hele sitatet...
Ett akkreditert laboratorium er en lab som er bedømt og godkjent av et uavhengig og kompetent offentlig anerkjent akkrediteringsorgan.

Kokain kan spores ca 24 timer etter inntak i blod.
Amfetamin ca 12 timer.
Så kommer jo elementer som inntak, langtids bruk osv inn i bildet.
Urinprøver er det som er mest vanlig å bruke.
Upendo!
Trådstarter
Sitat av fastkjørt Vis innlegg
Ett akkreditert laboratorium er en lab som er bedømt og godkjent av et uavhengig og kompetent offentlig anerkjent akkrediteringsorgan.

Kokain kan spores ca 24 timer etter inntak i blod.
Amfetamin ca 12 timer.
Så kommer jo elementer som inntak, langtids bruk osv inn i bildet.
Urinprøver er det som er mest vanlig å bruke.
Vis hele sitatet...
Kan kokain spores i ca 24 timer og amfetamin ca 12 timer i blodet (maksimum) på en GC/MS test?

Isåfall har jeg bekymret meg i unøde.
derfor velg blodprøve før du pisser om du er i gråsonen
Amfetamin ute av blodet på 12 timer, kan noen bekrefte det? er ikke halvveringstida nærmere 10 timer da?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf. Kan sitte i kroppen i inntil en uke etter urintest.