Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1177
Anonym bruker
"Nummen Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen sa at de hadde anmeldt meg for noe, og spurte nå om ikke jeg hadde blitt tatt i avhør. Sa nei.
Men har blitt tatt for røyking etter dette, og vært i avhør i forblindelse med det. Kan personen spørre politiet for å finne ut at det skjedde, eller eventuelt at jeg var i avhør ? Aner ikke om de hadde noe med saken og gjøre at jeg ble tatt, men en del av anmeldelsen var også rus relatert, sa de.
Anonym bruker
"Nummen Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mao kan man finne ut om andre har vært hos politiet hvis han spør politiet ?
Har du ingen anelse om hvorfor de anmelder deg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mao kan man finne ut om andre har vært hos politiet hvis han spør politiet ?
Vis hele sitatet...
Nei.

Politiet har taushetsplikt, og kan ikke utlevere slik infomasjon.
Anonym bruker
"Nummen Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Har du ingen anelse om hvorfor de anmelder deg?
Vis hele sitatet...
Jo, føler bare ikke det var så viktig å forklare. spørsmålet er jo bare om de kan gå til politiet og få vite om jeg er under etterforsking/hva som har skjedd uansett om de ha noe med saken og gjøre eller ikke. Eller om det som skjer med folk i politisaker er taushetsbelagt.
Hehe ja jeg ser den , var bare nysgjerrigheten min som tok litt overtaket, beklager.
Hvis forklaringen din er bevismateriale i en rettssak, så kan andre parter i saken få tilgang til din forklaring gjennom sine advokater.