Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3030
Har prøvd å rydde litt i den alt for rotete skallen min,må innrømme at det var litt av en drittjobb. Utrolig hva man finner når man roter rundt der inne, uansett da så fant jeg endel ting som jeg tenkte var like greit å kaste ut av hodet og over på en beat som er produsert av "Skurt Nilsen", en rimelig kul norsk produsent spør du meg. Håper noen tar seg tiden til å sjekke ut resultatet og kanskje komme med en liten tilbakemelding.

https://soundcloud.com/kloakk/03-klo...hjernelagt-ode
Lovende, men kanskje litt ubalanse mellom nivået på vokal og resten
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kroniz Vis innlegg
Lovende, men kanskje litt ubalanse mellom nivået på vokal og resten
Vis hele sitatet...
Det overrasker meg ikke, det er det oppblåste egoet, kommer stadig i veien. Skal få jekket ned den vokalen, takk for tipset og takk for at du tok deg tid til å sjekke ut låten, setter pris på det
Digger flowen og beaten er badass!

Fete rim og underholdene.
Eneste jeg kan komme med er at "hater komfort"- delen kanskje kunne hatt litt mer effekter? (pingpong delay, mer reverb, distortion eller noe lignende?)

Ellers var det ikke noe å pirke på fra min side =)

Keep it up!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Digger flowen og beaten er badass!

Fete rim og underholdene.
Eneste jeg kan komme med er at "hater komfort"- delen kanskje kunne hatt litt mer effekter? (pingpong delay, mer reverb, distortion eller noe lignende?)

Ellers var det ikke noe å pirke på fra min side =)

Keep it up!
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde litt forskjellig reverb, delay osv på det siste partiet, men endte med delay på siste ordet, rett og slett fordi det blei for mye, men takk så masse for at du tok deg tida til å sjekke ut og gi meg noe å tenke på til fremtidige låter