Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2280
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Hello

Sitter nå på jobb og tenker. Mens jeg da sitter å tenker kom jeg på en ide om et nytt treff på nyåret får å feire at dommedag kanskje var tull eller bare feire at vi da har kommet inni 2013.

Er det noen flere som er da hypp på å ta et treff i januar/februar kanskje seinere også. Kom gjerne med ideer siden er artig med såne nFF treff.
hva med Amsterdam tur? hvor kult hadde det ikke vert med 20-40 freak i amsterdam?
Sitat av koalafant Vis innlegg
hva med Amsterdam tur? hvor kult hadde det ikke vert med 20-40 freak i amsterdam?
Vis hele sitatet...
Hadde lett blitt med (er akuratt fylt 18), men tror neppe moren min hadde syntes noe om at jeg hadde dratt til Amsterdam med "freaks"
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Landstreff?
Vis hele sitatet...
Siden det står "Sted:Oslo", antar jeg det er Oslo det er snakk om.
Jeg blir alltid med på treff
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Trådstarter
Landstreff hadde jo vært chill, men trenger tips siden det var gøy på nFF julebord som var i helgen og tenkte at vi må få til flere treff fra nFF. Meg personlig kan reise. Jeg bryr meg ikke. Men blir vel enklest hvis det er i Oslo. Siden er en del ting du kan gjøre og enkelt å komme seg til oslo.

Kom gjerne med flere innspill

Moret da kan du være med å arrangsjere siden du har erfaring
Sist endret av Radium93; 17. desember 2012 kl. 14:54.
Sitat av Radium93 Vis innlegg
Landstreff hadde jo vært chill, men trenger tips siden det var gøy på nFF julebord som var i helgen og tenkte at vi må få til flere treff fra nFF. Meg personlig kan reise. Jeg bryr meg ikke. Men blir vel enklest hvis det er i Oslo. Siden er en del ting du kan gjøre og enkelt å komme seg til oslo.

Kom gjerne med flere innspill

Moret da kan du være med å arrangsjere siden du har erfaring
Vis hele sitatet...
Lol, er på tide at noen andre tar over stafettpinnen
Det er bare å opprette en tråd om treff; se hvordan de andre er gjort, ikke noe mer hokus-pokus enn det.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Trådstarter
Men jeg trenger forsatt tips. Og er folk hypp på nytt treff? Hvilken dato passer også?
Treff høres koselig ut det. Var nå koselig i Oslo så får se. Er det relativt nærme og jeg har anledning til å komme, så kommer jeg !
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Trådstarter
Det jeg har i tankene får dette treffet er noe lingende vi hadde på julebordet. Gå ut å spise et sted og kose oss og preike generelt piss så alle uansett aldersgrense får vært med. Etter vi da har spist kan det hende at folk drar hjem eller drar ut på byen. De som vil da gå ut på byen gjør det.
Har ikke tatt mye initiativ til det selv, så har vel ikke så mye å si, men dersom noe skjer i Bergen er jeg veldig interessert :-) Absolutt. Om det er en god middag, noen pils eller en fjoddekveld. Absolutt interessant. Ville vært kjekt med et ordentlig treff. Er da også relativt ny i selve deltakelsen på forumet, selv om jeg har hengt rundt siden jeg var kid. Men nyåret for Bergen høres veldig interessan ut her :-)
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Trådstarter
Hvis det blir noe treff blir det nok noe rundt oslo. Men tror det finnes en tråd om treff i bergen. Er på mobil så får ikke gitt link.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som kunne tenkt seg et nytt treff snart (:?
Jeg er sikkert med jeg!