Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2617
Hei, for noen år siden stakk en barndomsvenn av meg av.. Ingen vet hvor han bor eller hva han gjør. Familien har hatt kontakt med han så jeg vet han lever og bor i Norge. Noen her som vet hvordan jeg kan finne adressen hans? Han har skjult nr. Skattelister er sjekket, men har fortsatt ikke funnet ut noe... Håper det er noen smarte sjeler her så jeg kan få tatt kontakt med han...

Mvh Imgonnadoit
Tviler på at noen freaks her har en oppfinnelse som kan finne mennesker rundt i verden.
Kontakt politiet? Vist han ikke vil bli funnet kan du nok ikke gjøre noe med det.
Tørr jeg spørre hvor gammel han var når han stakk av?
Ser det står du er født 1 January, 1990. Dette betyr at han var sånn iallefall 10 år når han stakk av? Tror politiet har mer peiling enn oss da.

Tror dette er en oppmerksomhets post eller hur?
Sist endret av Apu; 6. september 2008 kl. 23:29.
Jeg er absolutt ikke en torpedo eller noe sånt... Synes bare det er merkelig at en person jeg trodde var bestekompisen bare forsvinner uten å si noe som helst lissom...

Hehe, jeg er født i 1980 :-p Var full når jeg registrerte meg her se.. hehehe.. Han er også født i 1980..
Søk på google og diverse sosiale sider som Facebook.
Du kan evt. prøve folk.no, men tviler på at du finner noe der. Spør rundt med venner du vet dere hadde til felles, og søk på facebook, nettby, blink, biip osv.
Hør med felles venner og bekjente om de har noe kontakt med han.
du kan jo spørre foreldrene om de kan si til han at du ønsker kontakt med han, så blir det opp til han om han vil ha kontakt.

Det er jo en mulighet at han ikke vil ha det, siden han ikke sa noe liksom.
Vet du hva, det skal jeg jammen gjøre! Tore er sporhunden sin det c
hehe... Er ikke lett å finne han gitt... Er mange som heter Henning Olsen i Norge..
Tørr jeg spørre hvorfor du ikke bare spør familien? Du sier de har hatt kontakt med han.
Å Vist de ikke vet hvor han er, rapporter han savnet til politiet.
Jeg har spurt familien, sjekket skattelister, google osv osv... De har snakket med politiet, men politiet sier de ikke kan gi ut opplysninger så lenge ikke han samtykker... noe som han ikke gjør. Vi vet han lever og er bosatt i Norge, mest sannsynlig Oslo. Han bodde i Mosjøen en stund for to år siden. Jeg vet det ikke er lett, derfor spør jeg her. siden det er så mange flinke freaks som vet alt mulig rart ...

takk for forslag forresten :-)

Mvh Imgonnadoit
Som x3m187 sa Privat Etterforsker

http://www.privatetterforskning.no/


Sitat fra siden
Ettersøking av savnede personer.
Vis hele sitatet...
Sitat av Apu
Tror dette er en oppmerksomhets post eller hur?
Vis hele sitatet...
Du tuller nå?


Uansett, har du spurt familien hans?
Nei, jeg tullet ikke.
Hva jeg mente var at det virket som personen egentlig spurte om et litt rart spørsmål.
Hvordan finne en barndomsvenn når familien hadde hatt kontakt med han. Er rart spørsmål på et IT forum. Men ja, det var vist en seriøs post, så jeg unnskylder meg.

Håper du finner vennen din, keep us posted.
Sist endret av Apu; 8. september 2008 kl. 13:24.
Privatetterforsker eller Familien hans. Kanskje han er på rømmen fra noen?
Sitat av Apu
Nei, jeg tullet ikke.
Hva jeg mente var at det virket som personen egentlig spurte om et litt rart spørsmål.
Hvordan finne en barndomsvenn når familien hadde hatt kontakt med han. Er rart spørsmål på et IT forum. Men ja, det var vist en seriøs post, så jeg unnskylder meg.

Håper du finner vennen din, keep us posted.
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare et IT forum. Vi har jo forumer for rusmidler, politikk, vanlig diskusjon, underground. osv... Ser ikke noen grunn til at denne tråden ikke passer inn her.

Men tilbake til temaet. Jeg tror som nevnt tidligere at Nettby, Biip, Facebook og Fettnerd sidene er noe du bør prøve. Hvis ikke, så kan du spørre familien hans.
▼ ... over et år senere ... ▼
Er ikkje sikkert han vil bli funnet, viss han har tatt seg bryet med å holde seg skjult på Facebook (vennelister til felles kompiser), har hemmelig adresse og tlf. nummer. Så vidt eg forsto samtykka han heller ikkje til at politiet kunne gi ut adressa.

Men vil du finne han, så anbefaler eg også privatetterforsker.
Tore på sporet er vill på å finne folk
Dette kommer du med tre år senere? er han funnet eller?
Kult å leve i fremtiden, Riverton?
Sitat av Riverton Vis innlegg
Dette kommer du med tre år senere? er han funnet eller?
Vis hele sitatet...
Han var jo innom for 19 dager siden, så vært kjekt og fått vite om trådstarter fant han, isåfall, hvordan han gikk fram.