Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 766
Noen som har sett filmen Torque?
Den ser litt bra ut.

Uansett, etter mange forsøk på å laste den fra DC++ og mIRC, prøver jeg å requeste den her.

Noen som har et sted jeg kan laste den fra?

Takk på forhånd
Vis du har en ftp, kan jeg slenge den opp til deg.
God kvalitet også...

Men den er ikke så bra at det gjør noe.... blei skuffa.
jeg tror jeg har den et sted, så den for ikke lenge siden. du skal lete rimelig lenge etter verre møl av en film, den er faktisk helt usannsynlig ræva (vi snakker crossroads-dårlig her)
Fan, dere er flinke til å ødelegge, hadde gledet meg veldig til den filmen. Har gjort det samme som Sindr3, men uten hell.
Noen som kan slenge den opp på en FTp til meg ? (den kommer ikke opp før i morgen da)
Hva var så dårlig med Crossroads da?
Filmen er grei underholdning da... men kan ikke si at dette er en god film.
Vis du ser på imdb ( http://imdb.com/title/tt0329691/ ), så har den fått lusne 2,9 i stemme... det er utrulig dårlig.

Tilogmed Barb Wire med pam fikk bedre (3,2), og den filmen sugde big time.
jeg vil ikke anbefaledeg den filmen. den kunne vert bra, men til tider ELENDIG data-animering og det faktum at filmen er mer fjortiss enn 2 fast 2 furious så ødelegger det mye. men det er verdt litt båndbrede, men ikke penger...
filmen er dårlig..uten tvil..lam handling og veldig usannsynlig..
kan ikke måle seg med fast and furious..
i allefall.. fant filmen på suprnova..
for dem så liker motorsykler er jo det er grei film, men overdrevet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Vil gjerne dra opp denne tråden igjen. Noen som vil dele filmen? Har ftp oppe. PM for info. Takk