Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1133
Av sitronbrus vet eg at Singo fremdeles finnes i butikkene, og muligens Grans ? Hansa sin er ihvertfall forsvunnet(og den var den beste sitronbrusen synes jeg). Er det noen som vet om andre sitronbruser som ikke er sukkerfri/light ?

Tror ikke der er Grapefruktbruser igjen i noen butikk i Norge lenger ?
Sist endret av Hoppeliten; 27. november 2023 kl. 01:07.
Schweppes Grapefruit får du fortsatt tror jeg? Var lenge min go-to..
Schweppes har sitron/lime og grapefrukt i hyllene på rema afaik
Sitat av Hoppeliten Vis innlegg
Av sitronbrus vet eg at Singo fremdeles finnes i butikkene, og muligens Grans ? Hansa sin er ihvertfall forsvunnet(og den var den beste sitronbrusen synes jeg). Er det noen som vet om andre sitronbruser som ikke er sukkerfri/light ?

Tror ikke der er Grapefruktbruser igjen i noen butikk i Norge lenger ?
Vis hele sitatet...
Det er Grans som lager Singo Ellers så er det jo mange med citrussmak, men det blir jo ikke helt det samme.
Oskar Sylte har en sitronbrus og Fanta Sitron finnes. Det kan nok være mulig å få tak i andre slag i supermarkeder, størrelse stor.
Sist endret av Hårnett; 27. november 2023 kl. 16:09. Grunn: Tykkleif
"Øko-Terrorist"
San Pellegrino har grapefruit brus på boks. Selges(dyrt) på Meny.
Schweppes sitron og Fanta lemon er god.
Jeg er ikke sikker om Oscar Sylte lager sitronbrus lengre. Men jeg har sett nå i år, flere av de andre Oscar Sylte klassikerene som Pærebrus, Bringebærbrus osv.
Kan hende de fins kun her i Møre og Romsdal. Men har sett de i Trondheim da jeg bodde der. For lenge siden.
De har Oscar Sylte på min Meny i Oslo. Men kanskje ikke hele utvalget.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinnie

Kinnie bitter appelsinbrus, skikkelig godt, fra Malta i Middelhavet.

Får vi tak i den brusen her i Norge noen plass, noen som vet ?