Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2605
Redigerte bort den opprinnelige posten jeg laget fordi jeg fant ut av det på egenhånd, så her er ett nytt spørsmål istedenfor å øage en ny tråd.
PS: Viste dere at det er mulig å redigere en post etter de 15min eller hva grensen er på, sålenge ingen andre har svart på innlegget/posten, kan man lage en ny under og den vil automatisk bli sammenslott med den du skrev over, vet ikke om dette er en bugg eller feature, men jeg setter pris på den


Hadde ikke tolmodighet til å vente tre dager på en bankoverføring til Coinbase Pro, så kjøpte 10 Lightcoin i går på den vanlige Coinbase appen.
Lurer litt på fee`et:

En euro var verdt 10.25nok.

Tall fra kviteringen:

Price per coin €136.3

Kjøpte 10 coins for €1418 totalt der €54 var fee.
1418-54=136.3€, 1363/10=136.3 (her stemmer det)

1418€*10.25=14534nok

Det er blitt trukket 14899nok fra min konto,
1418*10.25=14534
14899-14534=365

Så har betalt 534nok i fee, men det mangler 365nok som har forsvunnet i ett eller annet, er dette vekslingsgebyr eller?

Prisen pr coin var på 135.7€når jeg trykket kjøp men prisen som kom opp før jeg godkjente var 136.3 (hadde prisen fra Coinbase Pro oppe live på dataen når jeg satt og bestilte så vet at det ikke "plutselig" steg etter jeg trykket kjøp) så i tilleg til at de skudde opp prisen med 0.6€ forsvant det 365nok i ett eller anntet.
Hvor er deresterende 365nok forsvunnet?


TILLEGSSPØRSMÅL:
Registrerte meg på MiraiEx for noen uker siden fordi en kompis ville ha pengene han fikk for å referere andre til siden. Ser de har samme starter fee som Coinbase Pro, er det raskere å overføre penger til MiraiEx en Coinbase Pro? Det står at det normalt tar 1 virkedag mens det på Coibase står 1-3, det betyr jo forsåvidt det samme, er det noen forskjell? Så vet jeg det til neste gang.
Sist endret av utepaanordnes; 9. februar 2021 kl. 20:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Valutagebyr.

Typisk tar banker gebyr på 1-2% ved betaling i andre valutaer.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Valutagebyr.

Typisk tar banker gebyr på 1-2% ved betaling i andre valutaer.
Vis hele sitatet...
Okay, takk. Så da hadde det mest sansynlig vert samme gebyr om jeg hadde overført pengene til Coinbase Pro, de 365 som "forsvant"?
Anbefaler heller Binance om du skal trade litt, vesentlig mindre avgifter.