Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3371
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er det noen som har erfaringer med mikrodosering av lsd? hadde 4 stk 200UG tabs og klippet opp den ene i 7 små biter, de ble ikke helt jevne men..hvordan vil det bli å ta en av disse en dag jeg våkner?

Har tatt lsd en gang før og fikk ingen visuals og ting var bare veldig rart veldig lenge...
Putt lappene i vodka og bland det ut slik at du kan dosere jevnere
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan gjør jeg dette? Trenger det være noe spesiell type vodka?
40% eller mer. Så blander du det ut til at for eks: 1 shot = din daglige dose
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Eller bare ta de som de er og se hvordan det er. I min erfaring føles det litt som en ekstra god kopp kaffe.
Finner mye info om dette i en annen tråd.

Hva som vil skje avhenger litt av hvor riktig lappen er dosert. Kan hende du har fått det ene hjørnet som innehold alle de 200µgene. Kan også hende lappen har maks 100µg. Når jeg finner den riktige doseringen syns jeg det føles som en langvarig ritalin med litt krydret glede.
Jeg har mikrodosert litt, blant annet på jobb. De dosene der skal være veldig greie, men hvis du føler deg usikker så er det bare å ta det første gangen en dag du ikke skal på jobb og andre veldig viktige ting. Og bare prøve deg litt frem.