Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4048
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Har gått i to dager nå med mild tannverk. Er ikke helt ekstremt vondt som man kan oppleve når det gjelder tenner, men har vært en konstant "irriterende" smerte.

Tidligere i kveld så inntok jeg en liten dose med amfetamin (har fri fra jobb en periode, og trenger ikke gå noe mer inn på hvor dumt dette er på en mandag). Og nå har smertene av en eller annen grunn forsvunnet helt. Det har vært spesielt vondt da jeg for eksempel drikker noe kaldt, men selv da merker jeg ikke noe til smertene etter at jeg fikk i meg amfetaminen.

Så jeg lurer egentlig kort og greit bare på om amfetamin vanligvis har en smertestillende effekt? Eller er det normalt å blande ut amfetamin med paracet eller ibux?

Ha en fortsatt fin kveld!
De tannsmertene vil mest sannsynlig bli værre ettersom amfetamin gjerne får deg til å gnisse tenner/bite deg på innsiden av kinnet og gjør deg veldig tørr i munnen.
Amfetamin fungerer smertelindrende. Hvis jeg tar en linje eller to før jeg skal på studio for en tattovering, så merker jeg knapt noe til smerten.
Ibux er gull som smertestillende til tannverk. Har selv brukt det ved massiv tannsmerte.

Vademecum (fåes på apotek, enkelte butikker) er gull har du åpent hull i selve tanna. Blandes med minst mulig vann.
min erfaring er litt motsatt. det funker greit der og da fordi man "undertrykker" smerten på en måte, men personlig endte jeg opp med jævlig vondt i ryggen og tensjonshodepine som varte i et par dager etterpå, fordi jeg konstant anspenner ryggen og har høye skuldre. Fikk også jævlig vondt i halsen fordi jeg ble så tørr i kjeften..
litt sidespor kanskje. Anyway hvis du syns d hjelper så why not? men pass på det med tann gnissinga som Slæsken nevner over! :-)
Takk for svar!

Har forresten ingen planer om å bruke amfetamin som smertestillende fremover, høres ikke ekstremt sunt ut. Lurte mest fordi jeg var nysjerrig!

Gikk plutselig opp for meg på andre døgn at amfetamin egentlig er ett skikkelig drittstoff, så bestemte brått at dette blir siste gang jeg bruker det. Forstår veldig godt hvorfor så mange blir for glade i dette, og slutter heldigvis før dette gjelder meg også. Var til og med så heldig at jeg fikk en helt overkommelig nedtur!