Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5152
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg og en kompisgruppe akal til Sunny beach 6.juni, selv om jeg er godt kjent med molly'en her i Norge vet jeg ikke om jeg tørr å gamble på det dær.
Er det noen som vet om man får kjøpt test kit dær?
Vet dere om det bruker å være legit eller er det mye buff å drit på knipsa dær?
Takk for svar
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dem var fine, dem! Men noen år siden da!
Jeg anbefaler deg å kjøpe testkit før du drar ned. Det veier jo ikke akkurat mye, og det å ha et ordentlig kit du kan stole på fremfor og potensielt ikke finne noe og putte i seg gud-vet-hva kan være starten på et feriemareritt.

Jeg har hørt mye om EZtest. Jeg har også hørt et rykte om at du får kjøpt testkits i diverse headshop-butikker i tigerstaden.

God tur!
Må vell bli på nett, ser ikke for meg at det blir solgt på apotek her oppi nord. Det skulle vært påbudt

Vet noen kordan det står tell med pot og kanskje brunt dær? Er det headshop med grinder papes og bong?
Sist endret av Ksi; 12. mars 2017 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Ksi Vis innlegg
Må vell bli på nett, ser ikke for meg at det blir solgt på apotek her oppi nord. Det skulle vært påbudt

Vet noen kordan det står tell med pot og kanskje brunt dær? Er det headshop med grinder papes og bong?
Vis hele sitatet...
Ja, kan noen som har vært der de siste årene fortelle noe om situasjonen i Sunny Beach?
Jeg vet at der er headshops som er lett å finne men vet ikke resten.
Sist endret av Tommy; 24. april 2017 kl. 12:30.
Da jeg var der i 2007, spurte en kompis av meg resepsjonisten ved ankomst. Både han og alle innkastere kunne hjelpe, men kvaliteten var så som så. Det gjelder dog cannabis, med molly vet jeg ikke.

Cannabis er fast salgsvare i så og si alle turistfeller, men pris og kvalitet varierer. Bulgarere er ikke styrtrike og vil ta mest mulig for minst mulig. Prøv å få kontakt med en fyr som ser verdien i å selge bra saker over tid, kontra å selge dere dårlig og lite kun det ene gangen.
Er det verdt det?

Et kjapt søk på Google tilsier at man kan havne i en meget ugunstig situasjon skal man være så uheldig at man blir huka.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Er det verdt det?

Et kjapt søk på Google tilsier at man kan havne i en meget ugunstig situasjon skal man være så uheldig at man blir huka.
Vis hele sitatet...

Har gjort det søket og funnet mange forkjellige svar.
Noen skriver at lovene er lik som i Norge mens andre skriver mye verre ting.
Men at det blir brukt MYE i Sunny Beach er det vel ingen tvil om.
Sitat av Tommy Vis innlegg
Har gjort det søket og funnet mange forkjellige svar.
Noen skriver at lovene er lik som i Norge mens andre skriver mye verre ting.
Men at det blir brukt MYE i Sunny Beach er det vel ingen tvil om.
Vis hele sitatet...
Kan nevne en av flere hendelser der nede som tilsier at man bør være forsiktig med hvordan man ter seg. Jeg og en kompis gikk langs stranda på vei hjem fra byen, stoppet opp for å pisse da to gorillaer kom løpendes ut fra mørket. De skulle ha 100 leva(5-600 kr) fra hver fordi vi hadde pissa på "deres strand".

Det er jævlig mye luringer der nede, mange som lever for å hustle turister. Turister som forespør ulovligheter er de desidert letteste å hustle, da politiet ikke kan involveres og handelen går på dealers premisser.

Ikke spør hvem som helst, skandinaviske party-guider/innkastere er et bra sted og begynne.
Så vidt jeg har lest meg fram til så blir cannabis likestilt med andre narkotiske stoffer. Blir du huka med en enkelt brukerdose kan man risikere fengsel. Tviler på at det er så jævla moro sitte bura inne i Bulgaria bare fordi man ikke klarte holde seg unna litt snacks på ferie.

På en annen side så har jeg også lest at turister blir bøtelagt, sendt hjem med første fly. Sikkert en smule lurt finne ut av reaksjonen, skulle man være så uheldig bli huka i Bulgaria med stoff.
To be honest så blir ikke loven å stoppe oss uansett det skal nok gå fint if you can't do the time, dont do the crime
Det er sikkert tryggest å holde seg til øl og drinker i Sunny Beach selv om jeg kun er intr i "green".

Men det har vært en politisk debatt i Bulgaria om dekriminalisering av weed men de kom ingen vei med det.

Skal også til Praha i sommer og tar det igjen der. Der er det grønne like bra som det de selger i Amsterdam.
Og der er det helt ok å sitte i en park å nyte en joint.