Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4081
Heisann.


I mangel på et bedre alternativ poster jeg dette her.

Enkelt og greit, jeg er på utkikk etter Kommisjonen på Podcast. Har lett litt rundt, men kan ikke finne noe.
Så om noen vet om ett sted jeg kan få lastet dette ned, eller har en del episoder og har muligheten til å dele de med meg hadde jeg blitt meget glad.

Takk.
Jeg har 92 episoder liggende i iTunes. Men ligger det ikke ute fremdeles?
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av froskenfredrik Vis innlegg
Jeg har 92 episoder liggende i iTunes. Men ligger det ikke ute fremdeles?
Vis hele sitatet...
Nei, desverre.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Er det den svenske serien du tenker på? Norstrømkommisjonen?
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Nei, jeg tenker på Atle Antonsen og Johan Goldens radioprogram Kommisjonen som gikk på Kanal 24.
Vet de nå har programet Misjonen på P4, men har hørt alt av det, og trenger noe å høre på på vei til jobb.
De har dessverre fjernet all podcasten på nettet, men det ligger noen få episoder på The Pirate Bay. Jeg tror jeg fortsatt har en CD med noen episoder på, skal se om jeg finner den. Sjekker du ut facebook-gruppen deres så tror jeg at det var en fyr som hadde fått en CD med alle episodene på (ikke bare de 100 siste) ved spørre Radio Norge. Er verdt et forsøk. Evt. hør med noen i gruppene.

Sommeren er kjedelig når Misjonen har ferie!

Ellers er "Bableperler" ute på Spotify! Er ikke mye dog.
Sist endret av Keyser Söze; 3. august 2009 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som sagt, har 92 episoder liggende.

http://fjeldweb.no/bilder/skitch/Kommisjonen_pa_Kanal_24-info-20090803-112946.gif

Det er nesten 2,3 GB med babbel. Har du en FTP jeg kan laste de opp på?

Forøvrig ligger det en torrent med 47 episoder på Pirate Bay.
BigFigWasp's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Har desverre ingen FTP du kan laste de opp på, så får vel nøye meg med de som ligger på PB.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei, gammel tråd. Men søker etter kommisjonen podcaster selv, husker mange av episdoene, og skulle gjerne hørt de igjen! Noen som har?