Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1055
Hei alle sammen! Jeg elsker å utvide min musikalske horisont, og hører på litt innenfor de fleste sjangere. Jazz/fusion har jeg likt svært godt, men jeg har hatt svært få band jeg faktisk har hørt aktivt på. Kebnekaise hørte jeg live, og det var utrolig kult!

Så sleng ut alt av låter, band, album og spillelister som er kult! Men typ jazz-funk lignende denne låta jeg nettopp snublet over hadde vært superkult! Jeg regner med det er en del jazz-elskere her inne som kan mer enn meg.

https://www.youtube.com/watch?v=-cuhPbhzMzQ
Mezzoforte!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huztle Vis innlegg
Mezzoforte!
Vis hele sitatet...
Dude, jeg skrev feil i førsteinnlegg. Det var Mezzoforte jeg har hørt live, ikke Kebnekaise! Sinnssykt bra band, men de har jeg allerede hørt alt av mange ganger.

EDIT: Kjipt at jeg ikke kan redigere førsteinnlegg, Kebnekaise har jeg faktisk aldri hørt engang.
Sist endret av Dongerino; 6. november 2015 kl. 16:07.
Da får jeg vel bare ta neste på listen min, Spyro Gyra.

Men da er den også rimelig tom, må vel da anbefale å se på Spotify sine anbefalinger av liknende band.
Sist endret av Cookie Monster; 6. november 2015 kl. 16:22.
Hmm.. Har tidligere blitt tipset om Shakatak og Fourplay, men har ikke fått hørt så mye på det, om jeg husker rett er det i omtrent samme gata som Mezzoforte.