Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1619
Yo peepz!
Endelig har jeg sluppet en ny video. Her er musikkvideoen til "Ghost".
Hadde vært utrolig kult med feedback på både låt og video.
Lik gjerne videoen om den fortjener det.

https://www.youtube.com/watch?v=Kb6v82eGjdA

- SiiDeTrack
Ait, videoen er en god trigger for et epilepsi anfall og jeg skjønner ikke teksten, du er i bakgrunnen av musikk industrien?
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Ait, videoen er en god trigger for et epilepsi anfall og jeg skjønner ikke teksten, du er i bakgrunnen av musikk industrien?
Vis hele sitatet...
"Imma fucking ghost to the music buiss". Altså, jeg føler meg oversett.
Sitat av siidetrack Vis innlegg
"Imma fucking ghost to the music buiss". Altså, jeg føler meg oversett.
Vis hele sitatet...
Høhø, sorry for trollingen min, jeg forstår hva du sier, men det er så mye brukt at jeg ikke klarte å la være, men sånn seriøst så er produskjonen god, engelsken er brukbar og flowen sitter greit, men som nevnt så var videoen kjip, teksten mangler kule metaforer og hele den industrien sover på meg greia (som jeg selv har vært på) er sinnsykt kjedelig, menne kjør på, ingenting er kulere enn mennesker som gjør det de brenner for
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Høhø, sorry for trollingen min, jeg forstår hva du sier, men det er så mye brukt at jeg ikke klarte å la være, men sånn seriøst så er produskjonen god, engelsken er brukbar og flowen sitter greit, men som nevnt så var videoen kjip, teksten mangler kule metaforer og hele den industrien sover på meg greia (som jeg selv har vært på) er sinnsykt kjedelig, menne kjør på, ingenting er kulere enn mennesker som gjør det de brenner for
Vis hele sitatet...
Takk for feedback. Kan godt være tema er oppbrukt, men jeg følte låta hadde et godt tema til en intro på en EP. Men takk for feedback!
Tja, Syntes låten var helt ok for ørene, men sjelen min ble ikke akkurat rystet..

Som septikkinnholdet over her sier: God produksjon, flyter godt, mangler litt mer metaforer og kule ordspill, engelsken er grei, men videoen i seg selv er litt kjedelig.

Tema for låta er som Kloakktrynet sier; Det er brukt så mye at det er oppbrukt og blir fort veldig kjedelig for en lytter.
Alle temaer har jo egentlig blitt skrevet om før så jeg kan vel egentlig ikke si noe på det, men det manglet noe for å fange interessen min.

Kom derimot over låta "Nye Høyder"... Har du vært og hentet førstepremien før du skulle?
God produksjon der og, samt der har du gode metaforer,gode ordspill og flowen flyter godt.

Hadde du klart å overføre den måten å skrive på over til Ghost-låta med litt finpuss, tror jeg du hadde fått ett veldig bra resultat selv om temaet har vært veldig mye oppe i det siste.

Peace
An unusual girl
Mahlahala's Avatar
20 1
Låta var chill den, enig i det de andre sier her + at jeg synes lyssettingen var slitsom
Creds.
Sitat av Tvi||ing Vis innlegg
Tja, Syntes låten var helt ok for ørene, men sjelen min ble ikke akkurat rystet..

Som septikkinnholdet over her sier: God produksjon, flyter godt, mangler litt mer metaforer og kule ordspill, engelsken er grei, men videoen i seg selv er litt kjedelig.

Tema for låta er som Kloakktrynet sier; Det er brukt så mye at det er oppbrukt og blir fort veldig kjedelig for en lytter.
Alle temaer har jo egentlig blitt skrevet om før så jeg kan vel egentlig ikke si noe på det, men det manglet noe for å fange interessen min.

Kom derimot over låta "Nye Høyder"... Har du vært og hentet førstepremien før du skulle?
God produksjon der og, samt der har du gode metaforer,gode ordspill og flowen flyter godt.

Hadde du klart å overføre den måten å skrive på over til Ghost-låta med litt finpuss, tror jeg du hadde fått ett veldig bra resultat selv om temaet har vært veldig mye oppe i det siste.

Peace
Vis hele sitatet...

Tusen takk! Jeg var redd videoen skulle bli litt kjedelig, derfor "blinkinga" er lagt til. Men som sagt, det er en intro låt, og skal være litt low key.

"Nye Høyder" er gammel, og brukt lite tid på. Haha. Hva mener du med "hentet førstepremien"? Haha. Liker egentlig ikke "Nye Høyder" låta personlig, men sikkert fordi den er gammel. Rappet på norsk i 4 år, og nå har jeg rappet i 1 år på norsk, derfor tekstene ikke sitter like godt på engelsk, men det kommer seg vel!

Igjen, takk for tilbakemelding.

Sitat av Mahlahala Vis innlegg
Låta var chill den, enig i det de andre sier her + at jeg synes lyssettingen var slitsom
Creds.
Vis hele sitatet...
Takk Ideen var egentlig et røykfylt rom med lyset i bakgrunnen, så lyset bare ble "et lys i tåka", men det lot seg ikke gjøre, så da ble det sånn.
Bra du likte låta!
Sist endret av siidetrack; 5. oktober 2015 kl. 22:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det høres ut som at du gjør om stemmen din og leser ett skuespill, dårlig engelsk. Høres ut som en fra nordnorge som prater engelsk.

Kanskje en grunn til at du er ett spøkelse for industrien? Ingen betaler for dette.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Det høres ut som at du gjør om stemmen din og leser ett skuespill, dårlig engelsk. Høres ut som en fra nordnorge som prater engelsk.

Kanskje en grunn til at du er ett spøkelse for industrien? Ingen betaler for dette.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding!
Jeg kjenner et par nordlendinger som prater ganske så bra engelsk jeg, men det er sikkert ok det Sa aldri at "INGEN kjøper greia mi", for det er det.
Anyway, bra folk har ulik smak, og dette var ikke for deg, og det er all good!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Det høres ut som at du gjør om stemmen din og leser ett skuespill, dårlig engelsk. Høres ut som en fra nordnorge som prater engelsk.

Kanskje en grunn til at du er ett spøkelse for industrien? Ingen betaler for dette.
Vis hele sitatet...
Du er rimelig god på konstruktiv kritikk da i grunn
Skal komme med så god konstruktiv kritikk jeg klarer. Prøv å forhold deg objektivt til dette, det gjør jeg. Jeg forstår konseptet med lyset bak, linsen vil fungere på slik en måte at du fremstår som en skygge, men med noe som ser ut som en industrilampe, og du som går ut og inn av lyset skapes et veldig uproft bilde. Kanskje ha den settingen på courset, bytte lampa, tenke på hvor du beveger deg. En annen ting er at jeg får en litt sånn ''16 år og sint'' følelse av det. Spesielt det med skole og at du vil rappe og det. Ikke at det er noe galt, men formuleringen var ikke noe for meg. Jeg hadde likt det om du holdt deg noe mer grounda til bakken, formidla tankegangen din noe mer rolig, men med makt. Hopsin har mange liknende sanger. Jobb videre, fremgang kommer med hard jobbing. Spiste noe dårlig fårepølse bakers i kjøleskapet isted, må på dassen å spy. Uansett, keep up the work.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Skal komme med så god konstruktiv kritikk jeg klarer. Prøv å forhold deg objektivt til dette, det gjør jeg. Jeg forstår konseptet med lyset bak, linsen vil fungere på slik en måte at du fremstår som en skygge, men med noe som ser ut som en industrilampe, og du som går ut og inn av lyset skapes et veldig uproft bilde. Kanskje ha den settingen på courset, bytte lampa, tenke på hvor du beveger deg. En annen ting er at jeg får en litt sånn ''16 år og sint'' følelse av det. Spesielt det med skole og at du vil rappe og det. Ikke at det er noe galt, men formuleringen var ikke noe for meg. Jeg hadde likt det om du holdt deg noe mer grounda til bakken, formidla tankegangen din noe mer rolig, men med makt. Hopsin har mange liknende sanger. Jobb videre, fremgang kommer med hard jobbing. Spiste noe dårlig fårepølse bakers i kjøleskapet isted, må på dassen å spy. Uansett, keep up the work.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for god, konstruktiv kritikk!
Dette er filmet i filmstudio, med ordentlig lampe, så det kan godt være vi stilte inn lampa for sterkt. Som kommentert lenger opp, planen var å ha røyk i rommet så lampa ble "en lys i det fjerne", men det gikk dessverre ikke, så da ble det plan B. Skjønner godt at du tolker teksten sånn, og skal prøve å få tekstene litt mer "grounda". Hopsin er en artist jeg liker godt og at jeg hører på musikken kan har helt klart noe å si min musikk.
Igjen, tusen takk!