Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 966
Så langt har jeg bare promotert musikken til vennene mine på Facebook, og på noe diverse småforum (blant annet Freak). Men dette er noe begrenset.

Etter hvert som musikken min blir bedre kan jeg kanskje gå til mindre labels og spørre om de vil ta hånd om meg. Vet noen hvordan denne prosessen er? Vil de da promotere musikken min effektivt?
I dagens internettverden er det TULL å skulle gi bort penger til labels med mindre man har så mye oppmerksomhet og administrative oppgaver at man MÅ ha noen til å hjelpe med distribusjon.

Sats heller på YouTube, Facebook, SoundCloud og Urørt!
Sitat av Nougatti Vis innlegg
I dagens internettverden er det TULL å skulle gi bort penger til labels med mindre man har så mye oppmerksomhet og administrative oppgaver at man MÅ ha noen til å hjelpe med distribusjon.

Sats heller på YouTube, Facebook, SoundCloud og Urørt!
Vis hele sitatet...
tull? på hvilken måte? gi bort en sang til en label og de 5 neste blir også stofe hits hvor man tjener på?