Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 670
Tatt fra ITpro.no:

Ny beta versjon av den populære Winamp. Denne gangen er det beta versjon til Winamp 5, Winamp 5 Beta 2.


Beta 2 er altså ut nå for nedlasting og prøving. Den har fikset opp bugs ved beta 1, det er også lagt til nye funksjoner. Nullsoft's hensikt med å lage en Winamp 5 er å prøve å kombinere Winamp 2.x og Winamp 3.x.
Winamp 5 Beta 2 har som de andre nye versjonene søttet for video (MPG, MPEG, M2V, AVI, ASF, WMV og NSV) og mange filtyper lyd (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI).
Som kjent kan Winamp 5 både bruke Winamp 2x skins og nye Winamp 3.x skins. Den har også med støtte for Internet radio, TV support, CD ripping, og CD brenning.
Du kan her skifte størrelse på de forskjellige vinduene, og sett i % hvor godt de skal vises.
Vis hele sitatet...

Winamp 5 Beta 2 DL

Link til ITpro.no's artikkel: http://www.itpro.no/article.php?sid=...nested&order=0
den va jo ganske så digg då. likte den ja
Jeg har ikke oppdatert Winamp 5 siden prealphasuperleetness versjonen, får vel laste ned denne.
Jeg syntes prealphasuperleetness versionen var den beste jeg, de nye beta'ene er en smule treige i forhold, selvom det høres ganske rart ut. Men beta 2 var faktisk ikke så værst.
Sorry for feilpost, viste ikke helt hvor jeg skulle legge den..

Her er en skin ihvertfall, den som følger med er jo ganske kjedelig: Invictia - Ser ganske bra ut hvis dere tar å skifter farge inne på Color Themes til "rpeterclark - Aqua Blue"

Også den knappen helt oppe i midten kan brukes til å skifte mode på skinnen..
Opprinnelig postet av Lee
de nye beta'ene er en smule treige i forhold, selvom det høres ganske rart ut.
Vis hele sitatet...
Det gikk litt tregere her også, men ikke så jeg tar skade av det.
SA***! denne var drit digg!
Dere må ha den!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Lee: Betaer er gjerne tregere ettersom det ikke er uvanlig at de står på "debug-mode". Aktiv feilsjekking ved bruk av programmet.
Går det ann å fade i denne versjonen, jeg kan ikke finne det.