Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1207
Er ute etter litt kritikk på noe jeg har "mekka sammen"!
Trenger ikke være så alt for konstruktiv kritikk rettet til små detaljer :P

http://soundcloud.com/digit-5/awesomeshiiiiiiit
(ikke bry dere om tittelen i URL'en)


Vil bare høre om dette er noe folk faktisk kunne ha hørt på.
Er forresten laget med ganske simple VST's og er iferd skaffe meg noen nye
Game disconnected
pokemon's Avatar
Var interessant i begynnelsen, så ble det bare kjedelig og repetitiv
DiGiT's Avatar
Trådstarter
Sitat av pokemon Vis innlegg
Var interessant i begynnelsen, så ble det bare kjedelig og repetitiv
Vis hele sitatet...
Nå er det heller ikke noe som er laget ferdig :P
Sitat av pokemon Vis innlegg
Var interessant i begynnelsen, så ble det bare kjedelig og repetitiv
Vis hele sitatet...
Det er jo din mening. Den var ikke repitiv i det hele tatt i følge meg :P
Jeg like konseptet og variasjonen. Men lyden var for skarpe. Ville fokusert mer på sub-bass og bløte synths (litt rundere i kantene på en måte).

Lydene* herrderrtitegn
Som sagt, fet begynnelse, men ble mer og mer lei uttover i sangen.
Digga den, fikk nesten Crookers fornemmelser, men la kicken gå four on the floor hele veien. Ble litt rotete med kicken mellom :35 og :52 elns, syntes det kræsja litt
Var faktisk veldig bra dette her.
Ser for meg at en lengre versjon med noen bakgrunns stemmer hadde kunnet slå ann.
Med bakgrunns stemmer mener jeg feks sånn som på rundt 0:40 http://www.youtube.com/watch?v=WSeNSzJ2-Jw på den sangen.

Sitat av DiGiT Vis innlegg
Nå er det heller ikke noe som er laget ferdig :P
Vis hele sitatet...
Drit lei akkurat den der kommentaren, lag det ihvertfall ferdig før du poster det her på forumet om tanken bak det er og få konstruktiv kritikk på arbeidet.
Sist endret av Klistermerke123; 6. september 2012 kl. 20:37.
Sitat av Mozilla Vis innlegg
Drit lei akkurat den der kommentaren, lag det ihvertfall ferdig før du poster det her på forumet om tanken bak det er og få konstruktiv kritikk på arbeidet.
Vis hele sitatet...
Ser ikke problemet med at han legger ut en WIP-låt. Er jo greit å få litt kritikk mens man jobber med et prosjekt. Da vet man jo hva som må til for å holde sangen i "form".
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Ser ikke problemet med at han legger ut en WIP-låt. Er jo greit å få litt kritikk mens man jobber med et prosjekt. Da vet man jo hva som må til for å holde sangen i "form".
Vis hele sitatet...
Vanskelig og gi konstruktiv kritikk på ett uferdig produkt, da du naturligvis ikke vet alt om det, i dette tilfellet hørt hele sangen.
Dette i kombinasjon med at det ikke blir nevnt i tråden og ofte brukt som en dårlig unnskyldning når vedkommende får negative tilbake meldinger er i mitt synspunkt utrolig irriterende.
Nja, du kan jo gi kritikk på det du hører? Lydene, hvordan låta foreløpig er bygd opp, hva som må til for å gjøre den kul osv..
Men, ja. Det er irriterende at det ikke blir nevnt i tråden og blir brukt som en unnskyldning. Den ser jeg!
Veldig statisk og tynn, lite dynamikk.
DiGiT's Avatar
Trådstarter
Har fått noen gode råd her
Sorry for at jeg ikke nevner om det er ferdig eller ikke, tenke ikke over det i det hele tatt :P
Har endelig fått meg noen mer kraftige VST's
Jeg ville kanskje brutt opp groovet innimellom, og begrenset
bruken av lead-synthen. La f.eks. trommer og bass få lov å
jobbe litt alene, før du bygger det opp igjen.