Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 717
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg blir sendt fra the Daily Post (en del av Daily Post and Echo, Liverpool's største aviser) for å ta bilder av- og intervjue The Darkness neste helg.

Er det noen som har hørt om TD i Norge i det hele tatt?

HJ
jeg har vertfall ikke det.hvem/hva er de/det ?
Jeg har hørt om TD, men ikke gjennom norske medier.
Aldri hørt om dem, men tipper dette er hjemmesida deres.

Bandet så veldig harry ut, så bilder av gamle cover og alle hadde hockeypels og 70-talls klær!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Godt observert DrMatrix!

Jeg bare lurte om det var noe poeng i å prøve å selge en frilansartikkel til Norske medier, men om ingen har hørt om dem, så er vel det rimelig poengløst.

HJ
Joda har hørt om de. Skiva "permission to land" er etter min mening en av de beste jeg har kjøpt i år. Fete riff kombinert med humoristiske tekster.
Du kan jo hilse de :P
Kjøpte "permission to land" for noen uker siden. Kjempe bra album alle rock/metal fans bør kjøpe
http://www.home.no/rtn/stuff/The%20D...led%20Love.mp3

Der er den mest kjennte sangen til The Darkness.
Har ikke hørt så my om dem, men ganske lenge siden jeg hørte musikken!
den sangen der trur jeg at jeg så på mtv for noen dager siden.ligner noe sinsykt vertfall
Lastet ned Darkness - Friday Night, The Best Of Me og I Believe In A Thing Called Love.. Syntes musikken var OK å høre på.

The best of me var ganske bra syntes jeg. :-)
digger det jeg. Sinnsykt fett.. Lykke til med intervjuet..
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Synes ikke musikken er spes bra, men hele glamrock / puddelrock-imaget er gull verd.

HJ
Puddelrock er tilbake! Yay! Tror The Darkness er ganske kjent i Norge, musikkvideon går jo på tv stadig vekk, så den bla på topp 20 en gang. (Jaja, eneste gangen jeg har sett no bra på topp 20 og).

Musikkvideon er gennial forresten, skyter lyn ut av gitaren når han spiller solo :Þ
Sist endret av Bananeter; 14. oktober 2003 kl. 08:41.
The Darkness er genialt, har et par sanger som jeg hører på ganske så ofte, growing on me, i belive in a thing called love, friday night, black shuck, get youre hands of my women, love is only a feeling, holding my own, alle er geniale sanger.

TD konserter skal visst være superbe, veldig bra scene show og stemning, jeg anbefaler The Darkness til alle som har en litt humoristisk sans, og liker hard rock og ballader!
very impotent freak
Delusional's Avatar
AC/DC lignende har jeg hørt (de har blitt kallt GAYC/DC og, vet ikke om det er pga vokalistens høye oktaver eller klærene.). Liker tettsittende klær. Vissdu ser på tv en gang i blant (i helgene) kan du ikke ha ungått å hørt om dem.