Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 426
Det har seg sånn at jeg som endel andre idioter har kommet i situasjoner som gjorde at man måtte begynne på prøver, jeg pissa reint i lang tid, men plutselig var det høsting av 5 strains,, jeg fikk beskjed om at det var 6 uker til neste prøve og også gikk det plutselig 2 pakker med jointpapir på 2 uker. Nå er 4 uker til den prøva, hva gjør jeg ? Bortsett fra å legge weeden på glass og en plass jeg ikke blir frista av den

Er det noen ekstra Ritaliner om dagen og timer på sånn sykkel man kan sykle på en time, uten å flytte seg en centimeter og noen glass ekstra med vann som er løsninga?

Er jeg safe på 4uker hvis jeg spiser mat med lite fett, er aktiv, jobber og trener, drikker masse vann før jeg pisser ? Bootcamp kinda shit
Sist endret av Gartneren123; 8. februar 2024 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Men det har faenma vært verdt det, jeg var drittlei dagens fake dritthasj, null problem og holde seg. Damn man blir god fjern av god homegrow når man har holdt seg mer eller mindre i flere mnd
Sist endret av NoillStress; 8. februar 2024 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Thc sitter i urinen opptil 4måneder. Det er ihvertfall min erfaring og det min fastlege fortalte meg.
Men, det kommer an på hvor lenge du har røyka, hvor mye du har røyka og litt sånn.
Sikkert massevis av triks som du kan få på å øke muligheten for å pisse rent, men usikker på om det er noe hold i de fleste av de.
Trene og svette er sikkert ikke dumt, men i dine sko ville jeg nok tatt det for gitt at både 6 uker og 4 uker ikke er holdbar tid for å pisse rent uansett hva
Jeg har pissa reint i flere mnd, så jeg var helt tom for thc i fettvevet. jeg har røyka 64jointer, det er sånn ca 50g det. Har i allefall vært 2 fine uker

Med tanke på hvor feite jointene egentlig er, så er det vel kansje 70-80g også, får jo bare lyst på en til, når det er gode sativa dominerte strains, hahahahha. Men det har vært verdt det, får ikke noen kjempe konsekvenser for meg, men er litt driti ut hvis den prøva ikke er rein
Sist endret av Gartneren123; 8. februar 2024 kl. 01:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.