Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1720
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå kan det være jeg som er jævlig paranoid osv.
Men jeg var på russefeiring igår. Når jeg sto i køen så jeg at vaktene sjekket folk sine lommer osv. så jeg tømte lommene mine, som førte til at 3 40mg kapsler med Ritalin gikk ned i sluket. (Må bare sies at jeg var veldi full på dette tidspunktet). Jeg fikk mye energi og alt var bra, helt til jeg kom hjem, hjerte dunket som faen i noen perioder imens andre ganger kjente jeg det ikke, jeg var jævli kald på beina, ristet og svettet som faen. Jeg har ikke såvet enda og nå er det kvelden etterpå. Jeg FØLER fortsatt at ikke alt er som normalt. I forholdt til hjerterytme, svie i brystet og vondt i hodet.


Er det jeg som er en fitte, eller er det noe galt?

Og eventuelt hvor lenge etter inntak er det farlig?
Ritalin er en drittrus skjønner ikke at noen gidder å ruse seg på det. Det du opplevde er vel omtrent det man kan forvente av ritalin etter min erfaring.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sier ikke noe om hvor mye ritalin du tok men tok du 3 stk 40mg så er det for mye. Kjenner folk som har fått psykose på den dosen.

Du har tatt sentralstimulerende og det er helt normalt å føle seg sånn etterpå. Prøv å ta det med ro og ligg i ro med kroppen selvom du ikke får sove, drikk vann
Sist endret av NoillStress; 4. februar 2024 kl. 22:57. Grunn: Fjerning av ragereason
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Pleier og ta kola med gutta, men tenkte at det var litt mer økonomisk da jeg får tak i det gratis, kan si meg enig i at det var en drittrus
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men etter som at det er gått over 24 timer siden, er jeg good nå?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ritalin i høye doser er bare kjipt og føkka

Masse puls og blodtrykk og hjerteslag i øret, paranoid tankegang og fysisk ubehag

Folk overdoser stims
Sist endret av meaculpaUIO; 4. februar 2024 kl. 22:04.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men etter som at det er gått over 24 timer siden, er jeg good nå?
Vis hele sitatet...
Når situasjoner som dette dukker opp
Som er faktisk grunn til bekymring og kan være farlig
Hvorfor er det første stedet folk tenker å komme til et forum?
Hvorfor går du ikke til fastlegen?
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Når situasjoner som dette dukker opp
Som er faktisk grunn til bekymring og kan være farlig
Hvorfor er det første stedet folk tenker å komme til et forum?
Hvorfor går du ikke til fastlegen?
Vis hele sitatet...
Kjedelig og bli stempla rusmisbruker i journaler, så forstår at folk går hit først selvom det ikke er det smarteste.

Ritalin/amfetamin er relativt trygt, jeg er ikke no fasit maskin men har desverre spist en god del mer en 120MG på en kveld, morsomt nei, men overlevde helt fint.
Ritalin er sinsygt angsprovokerende, jeg har prøvet alt av adhd medesin og er nå på 90mg elvanse, dagligt.
Du burde ikke ruse deg på ritalin, for og få den "rus" du er ute etter skal du opp på høy dose, noe der tilsvare at du får angstsymptomer og ubehag.. men for all del, ta en 40mg å du du være på den, å ha det gøy mens du drikker, det vil dog føre til hjertebank, angst og uvell hvis du tar for mye. Jeg som tok det daglig kunne ikke engang fungere godt på 60mg
Ja, du er nok en hoven, kvisete og bollete fitte.

Nei, du er ikke det.

Neste gang tar du en stk 40 mg ritalin og holder deg til det.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Asket Vis innlegg
Ja, du er nok en hoven, kvisete og bollete fitte.

Nei, du er ikke det.

Neste gang tar du en stk 40 mg ritalin og holder deg til det.
Vis hele sitatet...
De fleste symptomene er borte. Bortsett fra st når jeg hadde gym idag hadde jeg jævli vondt i beina og ble veldig fort sliten, er dette normalt?
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lenge er det normalt at jeg har bivirkninger av rusen, er jo ett par dager siden nå, har fortsatt vondt i beina, hodet og blir fort sliten