Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 755
God kveld! Har seg sånn at jeg over tid har samlet kief fra grinderen min og lagt det til side for å nytes ved senere anledning.

Problemet mitt nå er at jeg er skrapa frem til imorra.

Noen tips til å få samlet det som ligger i kantene og på veggene i glasset? Har prøvd å klippe opp et spillekort og bruke det som en slags skrape som jeg gjør med collector delen i grinderen min, men virker som støvet sitter for godt til at et tynt kort får gjort stort..

Har ikke ren nok alkohol så får ikke skylt og dampet vekk evt.

(Er mer enn det ser ut som)


Om noen i fremtiden søker seg frem til denne og har samme problem - en tørr snus + en pinsett eller annet redskap for å forsiktig skrape av fra snusen funka fjell. Ha en fortsatt fin kveld
Sist endret av Maiskolben; 17. januar 2024 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan du ikke bare bruke fingeren? Sett den i fryseren i 10-20min først, også bruker du bare fingeren din
Er bare å ta et knivblad fra en Stanley kniv eller noe liknende
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snurr rundt en skvett aceton så får du samlet alt. Kos deg med nektaren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snurr rundt en skvett aceton så får du samlet alt. Kos deg med nektaren
Vis hele sitatet...
Joa..
Sitat av Maiskolben Vis innlegg
Har ikke ren nok alkohol så får ikke skylt og dampet vekk evt.
Vis hele sitatet...

Sitat av farligepiller Vis innlegg
Kan du ikke bare bruke fingeren? Sett den i fryseren i 10-20min først, også bruker du bare fingeren din
Vis hele sitatet...
Den var ikke dum! Skjønner ikke hvordan jeg ikke tenkte på fryseren selv Takk for godt innspill, skal garantert testes neste gang
Sist endret av Maiskolben; 18. januar 2024 kl. 14:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.