Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1397
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er den beste måten å gå frem på? Jeg tok først å fylte kokekarett jeg fikk av sprøyteluka og så tok jeg ca 0.2 G Heroin oppi og 0.1 G syre som jeg også fikk fra luka. Blandet det litt rundt og begynte å brenne under kokekaret. Etter det så sugde jeg det inn i pumpa, venta, 1 min før jeg stakk pumpa så lang opp i rumpa jeg kunne og satt det inn. Det fungerte litt. Men har ikke noe særlig toleranse. Så ville trodd at det funka. Bedre. Hva gjorde jeg feil? Noen som har en guide?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig du bare har dårlig dop, fremgangsmåte virker ok. Du må la det koke litt i karet, ikke bare koke opp, når du tar det bak kan du bare grønne på med syre, så du vet alt får blanda seg ut. Nå har jeg alltid bare tatt på øyemål så hvor mye syre som er nødvendig er jeg usikker på
Hva mener du med grønne på med syre? Syra er jo allerede blandet ut i kokekaret?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså bruke mye syre om han vil for å sikre seg at alt løser seg opp
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gønne på skulle det jo stå
morkakespisende
Du trenger bare stikke den rett innenfor bitemuskelen/fiseringen før du trykker på avtrekkeren. 0.5/1cm er nok. Hvis du går langt inn så tror jeg du spruter godsakene så langt oppi tarmen at den ikke blir tatt opp ordentlig, men dette er bare en hypotese. Bon voyage!
Sist endret av supranaut; 13. januar 2024 kl. 18:35.
LOL ! Noen ganger det veldig gøy her på freak.
Jeg har alltid trodd det ikke fungerte å plugge heroin. Regnet med det var en grunn til ordtaket "heroin i rassen, er heroin i dassen"
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jeg har alltid trodd det ikke fungerte å plugge heroin. Regnet med det var en grunn til ordtaket "heroin i rassen, er heroin i dassen"
Vis hele sitatet...
Fungerer fint det imo.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig du hadde ræven full av drit, bokstavelig talt, og at derfor ble ikke heroinen tatt opp optimalt, eller så var det dårlig dop
Anonym bruker
"Umulig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker fjell det!
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jeg har alltid trodd det ikke fungerte å plugge heroin. Regnet med det var en grunn til ordtaket "heroin i rassen, er heroin i dassen"
Vis hele sitatet...
Det blir tatt opp igjennom slimhinner akkurat som i nesa, men det er høyere biotilgjenglihet rektalt da. Så alt du kan sniffe, kan du også ta inn bakdøra
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jeg har alltid trodd det ikke fungerte å plugge heroin. Regnet med det var en grunn til ordtaket "heroin i rassen, er heroin i dassen"
Vis hele sitatet...
Er det noe grunn til at det ikke skal fungere i rompa hvis det fungerer i nesa? SchizoTom kan uansett ta seg en bolle.
Sist endret av IneartheDx; 14. januar 2024 kl. 20:50.