Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 666
Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne posten her. så postet den like godt her :P

Jeg var på lan for ikke så lenge siden. Der lastet jeg over noen fulle dvder på 4 gb og sånt.
En av filmene jeg lastet ned var 21 Grams. 1 CDen av filmen var helt grei. Men når jeg skulle spille 2cden så kom den på fransk. det gjorde også cd 3 og 4. CD 5 derimot kom på engelsk igjen. Film filene er VOB og det ligge en del andre filer i mappen BUP og IFO filer. Har en mistanke om at det er BUP filene som er lyden?

Jeg bare lurte på om det gikk ann å endre på dette på noen måte. slik at alle CDene blir engelske. Om det gikk ann å laste ned original dvd lyd filer eller noe, eller skifte i et dvd program siden det er original dvd rip?
Har ikke så mye peiling på sånt :P

Takker på forhånd
du har lastet ned en "uferdig" ripp av en dvdr ... den må gjøres om til et image for at du skal få fult utbytte av den enklest .. gå på doom9.org står sikkert noe om det der
Siden dette er en DVD-R , så vil jeg tippe at den inneholder mer enn et lydspor. Det du da trenger er et program hvor du kan switche mellom disse lydsporene. Jeg er VELDIG usikker på dette, men jeg lurer på om ikke Cyberlink PowerDVD har denne muligheten.

Husker desverre ikke hvilket program jeg brukte for å spille av DVD-R's med flere lydspor.
Det går med powerdvd, men jeg tror kanskje det skal gå i windvd og. Har bare testa powerdvd og er fornøyd med det. der går det å bytte lydspor.
Har bare prøvd med et dvd programm foreløpig. Der funket det ikke. Desverre får jeg ikke brukt power dvd igjen fordi Evaluation period is over :P Har slettet power dvd og instalert det på nytt igjen men funker fortsatt ikke. Må vel få sletta det fra registeret eller no vist jeg finner det der :P Prøver med noen andre dvd programmer vist ikke :P