Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 793
vet ikke om dette topic passer inn her, men i once upon a time in mexico, så jeg en sykt fet beltespenne. det er et marihuanablad som ligger under et lag av jenomsiktig grønn plastik eller no.. ble sykt hypp på det beltet, og lurer på om noen vet om det går ann å få tak i et lignende?
Vet ikke om det er rett å ytre sin mening her nå, men det er personer som du som ødelegger forumet. Dette er et dataforum, ja, dette er et dataforum. Diskutere beltespenner?
OMG....blir litt CS-språk, men uansett OMG!
Trådstarter
9 0
Opprinnelig postet av raze
Vet ikke om det er rett å ytre sin mening her nå, men det er personer som du som ødelegger forumet. Dette er et dataforum, ja, dette er et dataforum. Diskutere beltespenner?
Vis hele sitatet...
dette ligger under film/media? data er vel på data forumet, no? freakforum er til for å gi folk svar på det de lurer på tror jeg, så ikke orke å flame.. det er flaming og offtopic som ødlegger forumet..
Å heregud. Denne topicen er altfor teit.

Mats: Du må nok tenke om igjen.. Spør på en klesforretning(?)
Trådstarter
9 0
omfg! hvis den er så teit så ikke les den! ingen som tvinger dere.. hvis noen vet hvor jeg kan få et lignende belte, så pls svar.. hvis dere skal flame meg for dette topicket, så ikke ork..

hvis dere fortsetter å flame nå, så går jeg ut ifra at dere ikke kan lese, og derfor flamer uten grunn..
Det flames jo akkurat pga at folk her HAR lest topic, og dermed funnet ut at temaet ikke passer inn her. Nei, har lite med film/media å gjøre i grunn...
Trådstarter
9 0
har lite med film/media å gjøre ja.. enig i det.. men var det jeg fant mest passende for dette toppic.. les i starten: "vet ikke om dette topic passer inn her"

hvis det ikke gjør det, kommer sikkert admin eller no til å flytte det til et mer passende sted..
exactly, den passer ikke inn..
Trådstarter
9 0
ok.. dere får siste ord.. bare skriv så mye dritt dere kan om denne posten, så skal jeg ikke svare, men etter det.. pls ikke flame
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nå vet jeg ikke helt hvordan deres oppfatning av forumet er, men jeg må si meg enig med MatsJaanni. Hvis denne tråden skal passe inn et sted så må det jo være her!

Regel: Finner du ikke et forum for posten din, ikke post den. Nå har vi et film/media forum der en kan diskutere filmer, dermed er den ikke sjenerende.

Jeg syns ikke noe serlig mer om tråden en dere gjør, men når vi uansett har et forum som passer så kan vel folk bare holde godt kjeft? Topic var jo også god, så hvis noen syns dette var en dårlig tråd så er det bare til ikke å gå inn.
Trådstarter
9 0
takk tias.. endelig noen som ikke gidder å flame meg
MatsJaanni:
Et lite tips. Blir du flama for no sånt sletter du bare tråden. Så slipper man sånt.

Synes heller ikke tråden var HEEELT offtopic, men ikke så langt unna..
Det fine med fyren er at han faktisk hadde blitt utestengt før, så da sier vi ha det bra. Håper du har det fint resten av livet, får mange fine og friske barn, finner meningen med livet, skriver den store norske romanen og kurerer kreft. For du kan ikke bruke tiden din på nFF: