Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 953
Hei, skal ha ny pc til jul.. Men er ikke helt sikker på hva som er bra... Helst fra komplett. Skal koste rundt 15k. Jeg vil kunne kjøre Arma 2 / 3 NoLAG. Hvis BF4 kan kjøre full hd NoLAG.. kan Arma 2 kjøre fullt også? End ting til.. Arma 2 kjører mest på prossesor og skjermkort tror jeg !! Takk for hjelpen freakers! Glad i dere <3
kjøpe ferdig eller bygge selv?
Kjøpe selv.
Denne kanskje?
http://www.komplett.no/komplett-game...808#!tab:extra

Bytt til en 240 gb ssd og et bedre tastatur / mus
Og bytt kabinett etter eget ønske
Legg også til en 1-2 TB disk
Sist endret av Vod0; 17. november 2013 kl. 20:54.
Ferdig *****
Regner nesten med at du skal kjøpe selv Men skal du sette den sammen selv også?

Edit: ser nå at du skrev feil
Sist endret av 295638; 17. november 2013 kl. 20:54.
Innlegget til TS var på flere måter bare veldig vondt å lese, men for å være on-topic kan man si det slik at hvis BF4 vil bli den store prøvelsen på ytelse, så er en pc til 8000-9000 mer enn nok
Spillet jeg vil spille er vell Arma 2 DayZ :3

Ingen flere forslag da? ;p
Har du skjerm fra før av?
Skal du kjøre ArmA 3 med 60+fps så snakker vi om pc til 20k... Personlig med min så kjører eg alt frå 30-50 avhengig av mengde spelarar, og korleis "utsikten" er.

Kjører dog BF3 på ultra med 70-90 fps.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Skal du kjøre ArmA 3 med 60+fps så snakker vi om pc til 20k... Personlig med min så kjører eg alt frå 30-50 avhengig av mengde spelarar, og korleis "utsikten" er.

Kjører dog BF3 på ultra med 70-90 fps.
Vis hele sitatet...
Er du høy?
Jeg kjører 60fps med en build som kosta 11k i 2012
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Er du høy?
Jeg kjører 60fps med en build som kosta 11k i 2012
Vis hele sitatet...
Kjører med alt maksa utanom viewdistance. Korleis kjører arma 3 stabilt med 60fps vil eg gjerne vite.
Son nevnt tidligere, skal for det meste spille Arma 2!!!
Jeg minns å ha lest at Arma 2 er såpass dårlig optimalisert i koden at det kan lagge på de fleste PCer, selvom det somregel ikke gjør det. (Men at sjangsen er der.)

Noen som vet om det er slik enda?
Har du noe i fra før av, sånn som: mus, tastatur, skjerm, og sånt

Det kan være ekstremt kjekt å vite.

Kan du bygge en pc selv, eller må det være en ferdig bygd pc? Det kan fort bli billigere, bedre og artigere å bygge selv. Det er masse videoer på nettet som forteller deg step-for-step hvordan du skal gjøre det
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg minns å ha lest at Arma 2 er såpass dårlig optimalisert i koden at det kan lagge på de fleste PCer, selvom det somregel ikke gjør det. (Men at sjangsen er der.)

Noen som vet om det er slik enda?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt tilfellet... og når det er sagt, så er det ingen forskjell på arma 3.