Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 439
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
I anledning deres nært forestående plateslipp (den digitale utgaven er tilgjengelig allrede nå, mens vinylen kommer på nyåret en gang), føler jeg at jeg må slå et slag for mine gode venner i Trondheimsbandet Flashback Caruso.

Etter et par år med mange liveopptredener både i Trondheim og på festivaler rundt om (Jorddunst, Storås og Pstereo for å nevne noen), er tida altså inne for en platedebut på Dayladore Collective.

Hva slags musikk er da dette, lurer du kanskje på? For å sitere Pstereofestivalens program:
Flashback Caruso er et av de bandene som han kule kompisen din har vært på alle konsertene med, men som du egentlig ikke helt vet hva går ut på. Det kan røpes med en gang: Møkkdeilig folk-psykedelika som får oss til å ønske vi var unge på 70-tallet; prog fra den tida da prog ikke kunne forveksles med kretsmesterskap i gitarronking og instrumentteknikk.
Vis hele sitatet...
Sjekk ut deres Facebook-side, lytt til musikken på NRK Urørt, se de øve (litt dårlig lyd, men la gå), og ta nærmere i øyesyn deres visuelle uttrykk, signert Skurktur.

Og avslutningsvis (og kanskje med fare for å bryte forumets reklameregler): Dersom du skulle like musikken, er det mulig å besøke bandets hjemmeside for å høre mer.