Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1040
Tenkte jeg bare skulle nevne at det fremdeles er mange ledige billetter til 50 cent i Trondheim i kveld.

Fri aldersgrense er det også, så det er mulig å dra selv om man ikke er over 18.


WD
Ja, dette er sørgelig.
Bestillte billetter tvert jeg hørte om konserten, men nå har jeg
liten lyst til å gå. Hadde endelig håpet å få slippe å se en
haug med småunger. Men det slapp man ikke nei!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
50 cent konsert i trondheim, uten at det er utsolgt på konsertdagen? er det bare dde fans der nord eller?
hehe! skulle neste tro det ja tnt..må si jeg er skuffet
Opprinnelig postet av WazeD
Tenkte jeg bare skulle nevne at det fremdeles er mange ledige billetter til 50 cent i Trondheim i kveld.

Fri aldersgrense er det også, så det er mulig å dra selv om man ikke er over 18.


WD
Vis hele sitatet...
Om du var under 15 år måtte du ha med noen over 18 , det sa dem på samfunnet der dem selger bilettene :P
Opprinnelig postet av krissern
Om du var under 15 år måtte du ha med noen over 18 , det sa dem på samfunnet der dem selger bilettene :P
Vis hele sitatet...
be dem slå opp i ordboka og la dem lese hva som står under "fri aldersgrense".
Better than thou.
Ah, dette gav meg et lite håp om at trøndere ikke er helt blåst.

Men når jeg tenker meg om er de sikkert det.
Har fiksa meg billett til fitty cent i kveld!
Og jeg skjønner ikke at det fortsatt er biletter igjen, til dere som bor i trondheim: LØP OG KJØP! Dette blir knall!

Ah, dette gav meg et lite håp om at trøndere ikke er helt blåst.

Men når jeg tenker meg om er de sikkert det.
Vis hele sitatet...
pøh!
Opprinnelig postet av cyanid
Har fiksa meg billett til fitty cent i kveld!
Og jeg skjønner ikke at det fortsatt er biletter igjen, til dere som bor i trondheim: LØP OG KJØP! Dette blir knall!



pøh!
Vis hele sitatet...
50 cent hadde trossalt konsert i spektrum for ca en mnd siden, og de som har "peil" sier at det gjør litt av at det er dårlig salg
Generelt er det få trøndere som drar på noen konserter som helst under UKA, virker som om det er oss innflyttings-trønder-studenter-whatever som forsyner oss først. Og for vår del (dvs for de jeg kjenner) klarer ikke 50 cent å slukke skuffelsen over at Snoop ikke ble noe av... I tillegg så har det selvsagt mye å si at han akkurat har spilt i Spektrum.
Anyways, høydepunktene under UKA for min del blir Turboneger og Public Enemy i Storsalen + DumDum Boys i teltet
Så er det noe som kalles økonomi som også ødelegger..
Når får de fleste studenter penger? 15'ende hver måned!
Og hvilken dato er det idag? Nettopp.
Salget tok seg godt opp da det ble kjent at studenter fikk kjøpe
billetter på krita
Stipendet kom på igår da

Uansett...det snør i helvete før jeg forviller meg på konserten til 50 cent, ille nok at jeg må overvære paperboys for å få sett cardigans og briskeby på torsdag
Det kalles forskjellig smak moridin. Og det eneste nyttige du sa var: "Stipendet kom på igår da"
Men det varierer når folk får stipendet sitt.
Fikk nettopp vite at MTV skal komme til konserten... Litt kult da
kanskje trønderne ikke liker rap.....
i så fall skal jeg bli trønder
Better than thou.
Rap? Hvem har sagt noe om rap? 50 Cent er pop, ikke rap. (Men det kan man visst ikke menne uten å være trendy, antikommærsh, eminem & 50 Cent hater.)
Må si meg enig med Carlo, 50cent synger mere enn han rapper, så det er SANT "alt med seggebukse rapper ikke!" helt sant! hehe

han har en grov blanding av RnB-Pop og Rap som jeg ikke helt liker, samma greia med han sean paul gubben..

Eminem er mer ok, fordi om han er jævli populær så går det ann og like han uten og dette bort fra underground muthafucka imagen synes jeg
Opprinnelig postet av cyanid
Har fiksa meg billett til fitty cent i kveld!
Og jeg skjønner ikke at det fortsatt er biletter igjen, til dere som bor i trondheim: LØP OG KJØP! Dette blir knall!
Vis hele sitatet...
hehe... Knall med en 50 minutter lang konsert som startet 2 1/2 time for sent?
50 CENT fy faen så villt! jeg digger hip hop... bor i lillehammer men kommer til trondheim asap!
Nå har det seg slik at konserten var på tirsdag da... men for all del! Bare kom! heh..
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Var nok i drøyeste laget å betale 450 kr for 50 minutter ja...
Trøndere digger mer enn DDE. Bare ikke 50 cent.

Hørte det ble tre kvarter med musikk. Kanskje trøndere ikke er så dumme alikavel.
Hehe.. snakka med masse folk som synes småpengegutten fra USA ikke leverte på scenen jeg.. De synes fankern meg at samtlige band på trippelkonserten leverte bedre show. Selv var jeg på Blæst på onsdag og Grand Alchemist på torsdag. Kan bekrefte at Trøndere til en viss grad ikke helt kjenner sin besøkelsestid... Det blir uansett fett på DumDum og Turboneger!!
TURBO! det blir et helvetes show grim...og vi skal ha verdens feteste oppladning tidligere på kvelden