Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 547
Hei, nå har jeg wipet all data av den gamle stasjonære PCen med DBAN, og installert Ubuntu 10.10 på den igjen, men har samme problem som jeg hadde sist jeg installerte linux operativ system på den. Har 2 stk ATI Radeon 3850 HD skjermkort, og 4 stk 22" skjermer som støtter 1050x1680 oppløsning, hvert skjermkort har 2 DVI porter, så jeg må bruke begge skjermkortene skal jeg koble til alle 4 skjermene.

Men jeg får bare det øverste skjermkortet til å fungere, den som sitt i PCI-X port nr 2 fungerer ikkje, så får ikkje noe bilde på skjerm 3 og 4.

Har satt brigde (Crossfire) eller hva det kalles det ATI har mellom skjermkortene. Hovedkortet er ett ASUS kort hvis jeg husker rett. Kan ta å åpne opp kabinettet hvis dere trenger mere informasjon angående det.

Sist gang så sleit jeg lenge med googling og prøving før jeg fikk den til å fungere, men husker ikkje hva jeg gjorde. Så jeg tenkte jeg skulle spare meg får en ukes arbeid å heller spørre her om det var noen som viste.