Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 568
Hei!

Jeg og noen venner har planlagt å starte en spillkanal på Youtube. Her vil vi poste spillrelatert innhold med jevne mellomrom. Vi ønsker også å ha små forsmaker på spill, for at man skal få en liten oppfatning før man kjøper et spill. her vil vi snakke om våre meninger om spillet, og alt foregår på norsk.
Vi har også tenkt på muligheten for å ha "Podcasts", med diskusjoner rundt, spill, spillbransjen og miljøet rundt.

Vi ønsker å ha hele kanalen på norsk.

Hva tenker folk om dette? Er det noe du kunne ha sett på? Hva ville du ønske av en sånn kanal?

- Landlubber
- Så lenge det er diskusjoner holder det med podcast.
- Bruk penger på skikkelig lyd utstyr, finnes ikke noe verre enn dårlig kvalitet på lyd.
- Ha god kommunikasjon med de andre, ikke noe høø hmmm umm
- Behagelige stemmer å høre på. 14 - 16 åring i stemmeskifte er ikke behagelig.
- Planlegg hva som skal bli tatt opp før sending.
- Vite hva du snakker om.
- God humor hjelper mye.

Hva jeg ønsker
- Sarkastisk, småfrekk humor.
- Verter som er 25år +
- Faglige diskusjoner.
- Gjort skikkelig forberedelser å research på det som skal presenteres
Fokus på norske spill og norsk spillutvikling! Skyrim, Halo og Call og Duty er allerede dekket av tusen aktører, men det norske spillmarkedet trenger sårt oppmerksomhet.
Takk for svar, boohaze! Veldig bra tilbakemelding.
Jeg tror vi kan oppfylle alle disse kravene, og dette har vi tenkt gjennom på forhånd.
Må nok desverre skuffe deg med alderen, men vi er langt ifra kids.
Det skal sies at vi har grei kunnskap med data, og satser på en veldig høy produksjonskvalitet mtp. lyd, bilde og lignende.

Hadde vært fint med flere innspill!

Sitat av Kyrios Vis innlegg
Fokus på norske spill og norsk spillutvikling! Skyrim, Halo og Call og Duty er allerede dekket av tusen aktører, men det norske spillmarkedet trenger sårt oppmerksomhet.
Vis hele sitatet...
God idé. Dette skal vi prøve å få til!
Sist endret av Landlubber; 10. august 2012 kl. 22:11.