Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 601
Finnes det en lovlig IPTV-tilbyder, uten binding til nettleverandør og uten HBO/viaplay/andre strømmetjenester-tvang?

Jeg har sett på strim og rikstv. Strim er helt meningsløst - da beholder jeg heller det jeg har. Få kanaler og HBO og viaplay trenger jeg ikke - vil tro det utgjør en god del av prisen på 299,- kroner. Skulle hatt andre kanaler for de pengene heller. Rikstv ser bra ut, men som seg hør og bør så er det liksom alt eller ingenting. Den dyreste pakken (559,- pr måned), som jeg nesten må velge for å få tilgang til kanaler jeg ønsker, har minst 40 kanaler (av noenog60) jeg ikke har interesse av samt HBO Nordic og Paramount+, som jeg heller ikke vil ha.

PS Jeg kan ikke bytte nettleverandør fra den sære, lokale tilbyderen som har monopol her hvor jeg bor.
Sist endret av lidran; 26. februar 2020 kl. 01:27.