Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1800
Hei. Jeg har tatt mye oxy opp igjennom kunne hatt abstinens en gang da jeg var på 2uker så slutta.

Og jeg har skutt mye dop. Oxy inkludert, og akkurat det prøvde jeg nå for 4gang, og like skuffet ble jeg. 10mg denne gangen, litt lit men uten tvil merkbart ble veldig opiatchill-.

-I to timer. Så gikk det over som de andre gangene(prøvd maks 25mg) men altså rusen flyr jo forbi før enn er klar over det nesten, etterfulgt av ingenting. Oralt/rektalt merker jeg det i 5+ timer og foretrekker å ta det slik fremfor å skyte.

Noen som kan forklare fordelen med å skyte? Speed feks varer jo hele dagen i forhold til en lisse men oxy??? Er det noe poeng i det hele tatt?

**KUN hatt, ikke kunne hatt abstinens. Skrivefeil

Tydeligvis ingen grunner så da gidder jeg ikke det mer. Hvorfor er dette så (i mine øyne) oppskrytt
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2019 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tja er det egentlig billigere å skyte 10mg hver 2de time, i forhold til å ta 20 hver 5te? eller doserer jeg feil? Muligens best å droppe en skyte den andre?
Oxycontin har jeg brukt selv, sluttet i sommer cold turkey.
Brukte det i ca 1.5 år.
Siste halvåret snortet jeg det og ble en mye bedre og intens rus en å tygge de.
Var oppe i 200mg om dagen og er glad jeg ble kvitt avhengigheten. Kontinuerlig bruk et det et supert rusmiddel til alle situasjoner, pluss at det tok absolutt alle smerter som ingen andre medikamenter kan.